خبرهای داغ:
همایش پیاده‌روی به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در شهرستان تاکستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۵۰۶۷
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در همایش پیاده‌روی که با همت سپاه ناحیه تاکستان و برخی از ادارات شهرستان به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی و پایان هفته دفاع مقدس از چهارراه کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان تاکستان آغاز و تا پایان مسیر جاده سلامت برگزار گردید، حضور گسترده مردم مشهود بود.

در این همایش سیاوش طاهرخانی فرماندار شهرستان تاکستان، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به جان برکفان نیروی انتظامی با اشاره به سلامت فردی گفت: برای داشتن جامعه‌ای پویا باید برای ورزش کردن آحاد جامعه بستر لازم فراهم باشد تا فرد فرد جامعه از ورزش غافل نشوند.

وی افزود: قطع به یقین با اشاعه ورزش‌های همگانی که عمدتاً کم هزینه هم هستند به راحتی می‌شود با تعمیم آن همه جامعه را تندرست کرد.

فرماندار تاکستان عنوان کرد: برگزاری همایش پیاده‌روی که خوشبختانه در شهر تاکستان مسبوق به سابقه است موجب سلامت و نشاط خانوادها شده که همین جا لازم می‌دانم از برگزارکنندگان و عموم شرکت‌کنندگان تقدیر و تشکر کنم.

طاهرخانی اضافه کرد: جامعه‌ای در مسیر تندرستی و توسعه قرار می‌گیرد که مردم آن جامعه از تندرستی بهره ببرند و وظیفه نظام سیاسی حاکم اشاعه ورزش همگانی است و دولت تدبیر و امید گسترش ورزش همگانی را از اولویت‌های خود می‌داند.

فراهانی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تاکستان نیز ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای حرم و هفته نیروی انتظامی گفت: هفته نیروی انتظامی با شعار همه باهم برای امنیت و آرامش شروع شده و ما باید دست در دست هم برای مردم و جامعه امنیت و آرامش را به ارمغان بیاوریم.

لطفی زاده فرمانده سپاه امام علی (ع) تاکستان نیز افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی افتخار دارد که در خدمت شما مردم فهیم است و تلاش ما بر ثبات و آرامش برای کشور است.

گفتنی است در پایان این همایش به قید قرعه به شرکت‌کنندگان جوایز نفیسی اهدا شد.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها