خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بیسج ماهشهردرگفتگویی به مناسبت درپیش بودن ماه محرم افزودند:محاصره اقتصادی و حتی تشنگی طفل شیرخوار بهتر از بیعت با یزید است.
کد خبر: ۸۷۵۵۰۵۷
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
وی گفت:مشکل کشورهای اسلامی در دنیای امروز، ترس از محاصره اقتصادی، نظامی، سیاسی و تبلیغاتی دشمن است و امام حسین (ع) درس مقاومت به بشریت آموخت.

ایشان تصریح کرد:امام حسین (ع) با قیام کربلا ثابت کرد که حفظ اسلام و مقاومت در برابر طاغوت آن‌قدر ارزش دارد که اگر همه هستی انسان فدا شود، جا دارد.

اگر امروز روسای جمهور دنیا بخواهند یک راهپیمایی ده کیلومتری بدون الزام و بودجه راه بیندازند امکان ندارد ولی امام حسین (ع) کاری کرد که بعد از حدود ۱۴۰۰ سال، با یک «یا حسین» تنها در کشور ایران هفتاد میلیون عاشق، به خیابان‌ها می‌آیند و گرمای تابستان و سرمای زمستان در این حرکت تأثیری ندارد.

وی درادامه داد:پرچمدار تشیع در این مملکت شخص ولی فقیه است و وی از ما مطالباتی دارد که باید به آن جامع عمل بپوشانیم و یکی از این مطالبات فرهنگ سازی در خصوص اقتصاد مقاومتی است که باید به آن توجه خاص داشته باشیم.

حجت‌الاسلام منتشلو در بخشی دیگراز سخنان خود گفت: جوانان ما جوانان انقلابی هستند، همه بچه مسلمان وبسیجی هستند، ما وظیفه داریم جوانان را در یابیم که این خود می توانند کاهش دهند بعضی از آسیب های اجتماعی باشد و کاهشاین آسیب ها وظیفه آحادمردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها