مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کردستان:
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: هم کشاورزان و هم کارشناسان امور اراضی موظف بوده به بهترین شکل و از طریق قانون و ضابطه از نعمات و منابع طبیعی و کشاورزی محافظت کنیم.
کد خبر: ۸۷۵۵۰۵۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام علی دوستی‌نژاد در اولین گردهمایی مدیران امور اراضی استان‌های منطقه 2(زاگرس) که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: همه حرکات و اعمال شما مدیران و کارگزاران نظام برای خدمت به خلق‌الله تحت رهبری امام فرزانه حافظ دین خدا، عادل و فاضل، عین عبادت الهی است.

وی با یادآوری روایتی از امام علی(ع)، که احتیاط را در قلم، قدم و قسم لازم می‌داند، گفت: کارگزاران امور اراضی در نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر رعایت عدالت در اجرای امور آگاه و در بکارگیری این سه اصل هوشیار باشند.

دوستی‌نژاد با اشاره به قلم و امضاهای طلایی، بیان کرد: مدیران در قلمشان و دادن حق دچار لغزش نشوند، زیرا حسابشان با خداوند است چه حقوق دولت و چه کشاورز در این راستا باید با عدالت بررسی شده و باید قانون را محور کار قرار داد.

وی بکارگیری عقل، همت و صبر را از جمله ضروریات زندگی دانست و افزود: خداوند برای راهنمایی و ارشاد انسان 124 هزار پیامبر را نازل کرده است و آدمی که با به‌کارگیری عقل خدادادی تاریخ را دگرگون کرده می‌تواند هر مشکلی را هموار سازد.

دوستی‌نژاد با اشاره به تفکر و تدبر امام خمینی(ره) که نمونه بارز صبر و استقامت و افتخار همه ماست، اظهار کرد: امام با همت بلندش حکومت شاهنشاهی را سرنگون کرد و نظام جمهوری اسلامی را به عنوان تنها قدرت حافظ حقوق کل مسلمین در جهان، پایه‌گذاری کرد.

وی با بیان صبر برای کارآمدی هر چه بیشتر مدیران اراضی را سفارش کرد، افزود: با اتکا به خداوند و پیشه کردن صبر و عدالت در محضر خداوند امیدواریم تمام مشکلات حل شود.

دوستی‌نژاد بیان کرد: خداوند بهترین نعمت‌ها از جمله آب و زمین و هوا را برای رفاه انسان‌ها آفریده است و چه کشاورزان و چه کارشناسان امور اراضی موظف هستیم به بهترین شکل و از طریق قانون و ضابطه صاحب این نعمات و سرمایه گرانبها شده و از آن محافظت کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه از منابع طبیعی و زمین‌های کشاوری به بهترین شکل باید استفاده شود تا از رحمت و نعمات الهی کسی بی‌بهره نماند، افزود: خداوند عقل، زمین و امکانات مناسب خلق کرده تا ما انسان‌ها بهترین ثمرات را داشته باشیم و در نهایت یاد خدا، دوستان خوب و مرگ را فراموش نکنیم.

ارسال نظرات