خبرهای داغ:
حجت الاسلام کوثری؛ امام جمعه شیروان دفاع مقدس را نمونه بارز و الگوی مدیریت جهادی برشمرد و گفت: با آن همه مشکلات و کمبودها، نیروهای انقلابی توانستند از آن گذرگاه تاریخی عبور کنند.
کد خبر: ۸۷۵۵۰۴۱
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  "حجت الاسلام حسین کوثری" امام جمعه شیروان در آیین خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع امری فطری و همزاد خلقت است و خداوند برای حراست از موجودیت هر موجود زنده از خود، نیروی دفاعی در آن قرار داده تا در وقت خطر و نا امنی از آن استفاده کند.

امام جمعه شیروان گفت: میزان بقا و ادامه حیات هر موجودی بستگی به میزان دفاع آن و توان دفاعی آن دارد.

وی افزود: جامعه ای که می خواهد بماند و ادامه حیات دهد باید میزان توان دفاعی خود را بالا ببرد و در وقت مناسب از آن استفاده کند و امروز اگر دشمنان ایران دست از پا خطا نمی کنند به خاطر بالا بودن توان دفاعی کشور و آماده بودن نیروها و سطح مقاومت ملت ایران است.

حجت الاسلام کوثری دفاع مقدس را نمونه بارز و الگوی مدیریت جهادی برشمردند که با آن همه مشکلات و کمبودها، نیروهای انقلابی توانستند از آن گذرگاه تاریخی عبور کنند.

امام جمعه شیروان گفت: امروز برای تحقق اقتصاد مقاومتی و برون رفت از مشکلات اقتصادی و شکست دادن تحریم ها باید فرهنگ دفاع مقدس را زنده نگه بداریم تا با هجمه های اقتصادی و فرهنگی دشمن مقابله نماییم.

وی با تبریک فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت از اولیا و دانش آموزان و معلمان و فرهنگیان خواست همه دست به دست هم دهند و بر سرعت علمی و عملی، تربیتی، سازندگی و بالندگی بیافزایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها