خبرهای داغ:
با حضور مسئولان استانی ،شهرستانی و خانواده های شهدا زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهرستان شیروان و بصورت نمادین در هنرستان فنی امام خمینی (ره) طنین انداز شد.
کد خبر: ۸۷۵۵۰۳۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  امام جمعه شیروان در آیین نواخته شدن نمادین  زنگ مهر و مقاومت در هنرستان امام خمینی (ره) گفت :علم و دانش ابزار حیات بخش انسان است ،کسی که علم ندارد در حقیقت بی روح است ،علم حیات قلب آدمی است ،جهل مرگ برای انسان است و کسانی که در راه علم و دانش قدم بر می دارند آسیب پذیری آنها کمتر است .

حجت الاسلام کوثری افزود: عقل و علم دوبال پرواز انسان بسوی کمال است و حتما در جهت تقویت آن باید کوشید .

وی اظهار داشت : در س خواندن و معلم دیدن و تلاش و کوشش در مسیر فهمیدن بال علم و دانش را تقویت می کند، پا گذاشتن به هواههای نفسانی ،مبارزه با هواهای شیطانی ،مبارزه با خواسته های غیر منطقی عق آدم را تقویت می کند و آرزوی های طولانی و دست نیافتنی با عقل آدم بازی می کند

وی از دانش آموزان خواست در تحصیل هدف گذاری کنند .

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز  در این آیین گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی در تمام کشور مدرسه وجود دارد و در هیچ جایی از این استان نیست که مدرسه وجود نداشته باشد.

مهدی مودی با بیان اینکه آموزش و پرورش کانون خلق دنیای آینده است افزود: دانش آموزان خوب محصول تلاش آموزش و پرورش هستند که باید در علم و تحصیل سبقت گیرند و با موفقیت های خود به قله های بالاتری گام بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها