عیسی دارایی با بیان اینکه صندوق توسعه ملی، نگاهی به داخلی‌ها ندارد افزود: صندوق توسعه ملی، درمانگر شرکت های خارجی شده و گرفتاری مالی آنها را برطرف می‌کند.
کد خبر: ۸۷۵۵۰۲۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

 عیسی دارایی نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه پورسانت خارجی‌ها برای صندوق توسعه ملی صرفه بیشتری دارد که ارائه تسهیلات به خارجی‌ها را در اولویت قرار داده است اظهار داشت: صندوق توسعه ملی نگاهی به برون محوریت دارد طبیعی است با برون نگری تسهیلاتی را در اختیار خارجی‌ها قرار بدهند و داخلی‌ها را نادیده بگیرند.

وی با بیان اینکه اگر صندوق توسعه ملی، داخلی‌ها را نگاه می‌کرد شاهد نبودیم که شرکت‌های داخلی ورشکسته یا نیمه ورشکسته شوند افزود: صندوق توسعه ملی، درمانگر شرکت های خارجی شده و گرفتاری مالی آنها را برطرف می‌کند.

دارایی خاطر نشان کرد: در دوران دولت قبلی ، 14 کارخانه پاکت سازی برای صنایع  پتروشیمی احداث گردید پس از اینکه کارخانه‌ها راه اندازی شدند با روی کار آمدن دولت کنونی، دستور پلمپ کارخانه‌ها صادر شد و ابلاغ شد که کارخانجات پاکت سازی فاقد صرفه  اقتصادی است و  استفاده از کیسه پلاستیک  مقرون به صرفه است، نگاه سلیقه محورانه در اقتصاد دوری باطل است.

ارسال نظرات