جلسه هم اندیشی تبیین ماموریت‌های نمایندگی ولی فقیه در رده‌های مقاومت بسیج خراسان رضوی، شمالی و جنوبی به مدت دو روز در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۵۰۱۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، این جلسه با هدف تبیین وظایف نمایندگی در حوزه‌ های بسیج، انسجام و حفظ فعالیت‌های حوزه نمایندگی در حوزه‌های بسیج و با حضور مسئولین نمایندگی ولی فقیه نواحی تابعه سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و مدیران عقیدتی و نظارت حوزه‌های بسیج برگزار شد.
 
در این جلسه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، هدایت و نظارت را مهمترین رسالت حوزه نمایندگی عنوان کرد و افزود: پنج جریان انحرافی در کشور ما فعال هستند که به دنبال از بین بردن گفتمان ولایت هستند که حوزه نماندگی موظف است با جریان شناسی افکار التقاطی، جلوی گسترش این افکار و فعالیت احزاب و فرقه‌های ضاله را بگیرد.
 
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: در حوزه مسائل سیاسی خط سیاسی سپاه بسیار واضح و مشخص است.
 
وی ادامه داد: ملاک ما در انتخابات گفتمان رهبری است. 
 
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: نیروی متخصص و با انگیزه، برنامه‌ریزی جهت ارتقا از وضعیت موجود به مطلوب و بودجه کافی برای اجرای ماموریت‌ها سه اصل ضروری است.
 
گفتنی است؛ این جلسه به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی و آموزشی امام رضا(ع) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها