مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: جلوگیری از تصرف موقوفات و اجرای نیات واقفان و تعامل با دیگر ادارات از اولویت‌های مهم اداره کل اوقاف در استان است.
کد خبر: ۸۷۵۴۹۹۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام مصطفی نوروزی در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سقز ضمن تقدیر از زحمات و خدمات رئیس سابق اداره اوقاف و امور خیریه سقز اظهار کرد: حفظ و احیای موقوفات، افزایش بهره‌وری و تلاش در راستای اجرای امینانه نیات واقفین از اولویت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان است.

وی تصریح کرد: باید با تمام توان در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ وقف در جامعه قدم برداریم و این مهم نیازمند همکاری و تعامل اوقاف با فرمانداری و سایر نهادهای شهرستان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان توجه به اصل برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه که در کل اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان اوقاف در بعدهای فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و اجرای نیات واقفان است، را ضروری دانست و تصریح کرد: باید ضمن توجه به وضعیت بقاع متبرکه، سیاست‌های سنددار کردن موقوفات را مورد توجه جدی قرار دهیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: جلوگیری از تصرف موقوفات، تحقق برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه و تعامل با دیگر ادارات از دیگر اولویت‌های مهمی است که باید از سوی روسای این سازمان مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات ماموستا ادریس هنرور رئیس سابق اداره اوقاف سقز جهاندار امجدی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

ارسال نظرات