خبرهای داغ:
برترین‌های بخش بانوان مسابقات قرآن کریم استان سمنان با پایان این دوره از رقابت‌ها معرفی شدند.
کد خبر: ۸۷۵۴۹۸۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، برترین‌های بخش بانوان سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با پایان رقابت قرآنیان در رشته‌های مختلف در مرکز این استان معرفی شدند.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات قرآن کریم استان سمنان در حاشیه آیین تقدیر از برترین‌های این مسابقات اظهار داشت: پس از رقابت‌های زیبا و بامعنویت قرآنیان بانوی استان سمنان در رشته‌های مختلف مسابقات قرآن کریم استان، عطیه تبیانیان از سمنان در رشته حفظ کل قرآن کریم اول شد، منصوره آقاحسنی از مهدی‌شهر به رتبه دوم دست یافت و زینب شاطری از سمنان در رده سوم قرار گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی افزود: در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم نیز سمیه جعفری از شاهرود اول شد، فاطمه طاهران‌پور از سمنان در رده دوم قرار گرفت و کوثر تبیانیان از سمنان به عنوان سومی دست یافت.

وی تصریح کرد: در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم نیز زهرا کاشی، زهرا حافظی و فاطمه رستمی به ترتیب به عناوین اول تا سوم رسیدند.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات قرآن کریم استان سمنان ادامه داد: محدثه جهانشیر، فهیمه لزومی و اکرم‌السادات شعفی به ترتیب در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

واحدی اضافه کرد: فهیمه گلپایگانی از سمنان، سمیرا حسنی از شاهرود و مهدیه اسماعیل‌پور از سمنان در رشته ترتیل موفق شدند رتبه‌های برتر را در اختیار گیرند.

وی افزود: فاطمه خدابخشیان از شاهرود در رشته قرائت تحقیق اول شد، معصومه اکبری از مهدی‌شهر در رده دوم قرار گرفت و مریم سنگچولی از سمنان در این رشته عنوان سومی را از آن خود کرد.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات قرآن کریم استان سمنان افزود: اقدس نوروزی از شاهرود در رشته دعاخوانی اول شد، ساره بانی از سمنان عنوان دوم را به دست آورد و محبوبه شکری از شاهرود در این رشته به جایگاه سوم دست یافت.

سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با حضور شمار زیادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان، روحانیان، قرآنیان و شرکت‌کنندگان در رقابت‌های قرآنی استان، خانواده‌های معظم شهیدان، ایثارگران، آزادگان و جانبازان در سمنان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها