24 قرآنی برتر بخش برادران مسابقات قرآن کریم استان سمنان پس از اتمام رقابتی تماشایی در سمنان مشخص شدند.
کد خبر: ۸۷۵۴۹۷۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شمنان به نقل از ستاد خبری مسابقات قرآن کریم استان سمنان، برترین‌های بخش برادران سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با پایان رقابت قرآنیان در رشته‌های مختلف در مرکز این استان معرفی شدند.

دبیر ستاد برگزاری مسابقات قرآن کریم استان سمنان در حاشیه آیین تقدیر از برترین‌های این مسابقات اظهار داشت: پس از رقابت‌هایی تماشایی و جالب توجه در بخش برادران مسابقات قرآن کریم استان سمنان در رشته‌های مختلف، سجاد واعظی‌منفرد در رشته حفظ کل قرآن کریم اول شد، محمدتقی سعدالدین به رتبه دوم دست یافت و عبدالحسین صالحی در رده سوم قرار گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله سلیمانی‌فرد افزود: در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم نیز سعید حکیمی اول شد، عباسعلی فتحی در رده دوم قرار گرفت و کسی به عنوان سومی دست نیافت.

وی تصریح کرد: در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم نیز محمد ذوالفقاری، امیر محمودیان و محمدرضا غلامی به ترتیب به عناوین اول تا سوم رسیدند.

دبیر ستاد برگزاری مسابقات قرآن کریم استان سمنان ادامه داد: حسین مطواعی، حسین لطفی و روح‌الله قاراچشمه به ترتیب در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

سلیمانی‌فرد اضافه کرد: حمید فلاح، محسن خطیبی و مصطفی رحمانی در رشته ترتیل موفق شدند رتبه‌های برتر را در اختیار گیرند.

وی افزود: وحیدالدین وحیدنیا در رشته قرائت تحقیق اول شد، محسن سفیدیان در رده دوم قرار گرفت و وحید خدابخشیان در این رشته عنوان سومی را از آن خود کرد.

دبیر ستاد برگزاری مسابقات قرآن کریم استان سمنان افزود: محمدباقر بقاء در رشته دعاخوانی اول شد، محمدهادی رستمی عنوان دوم را به دست آورد و حسین خلیلیان‌نژاد در این رشته به جایگاه سوم دست یافت.

سلیمانی‌فرد بیان کرد: ابوالفضل مطواعی، علیرضا شعبانی و امیر بتوئی نیز در رشته اذان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در 9 رشته و با شرکت 180 نفر از برترین‌های شهرستان‌های مختلف این استان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها