خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در یادواره «عماران ولایت» طبس:

سبقت برخی مسئولان از یکدیگر برای مذاکره با آمریکا/ مسامحه حق با باطل امکان ندارد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه متأسفانه برخی برای مذاکره با آمریکا در تلاش برای سبقت از یکدیگر هستند، گفت: امروز هم گرچه مشکلاتی داریم، اما نباید تسلیم دشمن شویم؛ باید به توان داخلی اتکا کرده و به قلدران پاسخ «نه» بدهیم.
کد خبر: ۸۷۵۴۹۶۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در مراسم یادواره 30 شهید حوزه مقاومت بسیج عمار شهرستان طبس شامل روستاهای خسروآباد، کریت، فهالنج، ابراهیم آباد، اصفهک، و چیروک، با عنوان «عماران ولایت»، که در محل هیأت مذهبی ابوالفضلی(ع) خسروآباد برگزار شد، اظهار داشت: شهدای گرانقدر کارهای خیر و نیکوی فراوانی انجام دادند و انسان های الهی بودند؛ جبهه، دانشگاهی برای انسان سازی بود و شهدا برای تمام لحظات زندگی خود برنامه خودسازی و مبارزه با نفس داشتند، در غیر این صورت به این درجه نمی رسیدند.

 وی ادامه داد: شهدا از هر چه که خداوند به آنان امانت داده بود از قبیل ثروت، خانه، خانواده و فرزند گذشتند و بدون چانه زدن، به خدا اهدا و پرسودترین معامله را کردند و فکر منافع دنیوی نبودند.

 فرمانده سپاه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اعتقاد به اصل توکل و توسل، اصل ولایت پذیری و اطاعت بی چون و چرا از رهبری و سلسله مراتب فرماندهی، و درک حرکت جهادی، حسینی و عاشورایی از رموز پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.

 وی افزود: شهدا و رزمندگان بر اساس اعتقادشان، زیر بار ظلم زورگویان نرفتند و به دشمنان «نه» گفتند؛ امروز هم گر چه با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم، اما نباید تسلیم دشمن شویم؛ باید استوار باشیم؛ به نیرو، توان و سرمایه داخلی اتکا کنیم و به ستمگران و قلدران پاسخ «نه» بدهیم.

 قاسمی یادآور شد: امروز بیش از همیشه نیازمند راه، هدف و الگوی شهدا هستیم؛ باید درس دفاع، ایستادگی و مقاومت را از شهدا بیاموزیم؛ باید راه و رسم شهدا در کشور زنده بماند.

 وی اضافه کرد: فرهنگ شهادت طلبی، رزمنده پرور و موجب پیشرفت جامعه است؛ اگر روحیه شهادت طلبی در جامعه وجود داشته باشد، رشد و بالندگی به سوی کمال و عزت متوقف نمی‌شود.

 وی از مردم خواست تا اسناد و مدارک مربوط به شهدا از قبیل دست نوشته‌ها، وصیت نامه‌ها، خاطرات و عکس‌ها را در اختیار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار دهند تا جمع آوری شده و برای آیندگان حفظ شود.

 فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنان خود به دغدغه‌ها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از قبیل لزوم عزم مسئولان برای رفع مشکل بیکاری و معاش جوانان، تأکید بر لزوم بصیرت و آگاهی مردم و به ویژه مسئولان و صاحبان تریبون، و لزوم عدم سازش کاری با دشمن اشاره و تصریح کرد: متأسفانه برخی برای مذاکره با آمریکا از یکدیگر سبقت می‌گیرند؛ در حالی که نور و ظلمت، حق و باطل هیچ گاه قابل جمع نیستند و اگر حق در مسیر صحیح باشد، امکان ندارد با باطل مسامحه کند.

 وی همچنین بر حضور گسترده مردم در پیاده روی اربعین تأکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار