مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: درخواست کردستان از وزارت فرهنگ و دولت تدبیر و امید عنایت ویژه است.
کد خبر: ۸۷۵۴۹۳۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان ، حجت‌الاسلام رحیم جعفری در نشست صمیمانه اصحاب رسانه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش، فرهنگ و هنر، صفا و مهر و وفاداری، ادبیات غنی و فرزانگان بزرگ و گذشت و فداکاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اینکه تاریخ این سرزمین گواه این ادعاهاست، بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز با سخنان ارزشمند و کارشناسانه خود کردستان را استانی فرهنگی نامیدند.

وی افزود: کردستان زینت ایران است و خانواده‌های زیادی از جمله اردلان‌ها از گذشته‌های دور در این سرزمین بوده و هستند که ظرفیت غنی استان را ارتقا داده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اضافه کرد: درخواست ما از وزارت فرهنگ و دولت تدبیر و امید این است که با غنای فرهنگی که در کردستان وجود دارد صرفنظر از عنایات معمول و عمومی عنایت ویژه‌ای به این استان داشته باشند.

جعفری اضافه کرد: دوران مدیریتی کنونی کردستان، طلایی‌ترین دوران مدیریت است و نمایندگان دور جدید مجلس شورای اسلامی هم نخستین اولویت خود را فرهنگ گذاشته اند.

وی در پایان اضافه کرد: با وجود استاندار، فرماندار و مسؤولان فرهنگی استان پازل مدیریتی فرهنگی استان آماده اتفاقات ویژه و تحولات در حوزه فرهنگی هستند که وزیر فرهنگ باید عنایات ویژه ای به آن داشته باشند.

ارسال نظرات