محفل نورانی انس با قرآن کریم پایگاه شهید همتی، حوزه ۱۲۳ بسیج شهید سلمان ایزدیار، با تلاوت قاریان برجسته کشوری و حضور پرشمار علاقمندان فرهنگ و معارف قرآنی در شهرستان کرج برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۴۹۲۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ محفل نورانی انس با قرآن کریم پایگاه شهید همتی حوزه ۱۲۳ بسیج شهید سلمان ایزدیار با تلاوت قاریان برجسته کشوری و حضور پرشمار علاقمندان فرهنگ و معارف قرآنی در شهرستان کرج  برگزار شد.
 
دکتر محمد حسن برهانی فر معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کرج در این مراسم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: فرمایشات مؤکد و متعدد رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت توجه به زیر‌ساخت‌های اجتماعی مانند فرهنگ، سبک زندگی، علوم انسانی اسلامی و نظایر آن، و توجه دادن ایشان به لزوم گسترش فرهنگ قرآن آموزی و عمل به مفاهیم بلند کلام وحی، همه این فرمایشات هدفمند را در یک راستا است.
 
وی با تأکید بر اینکه نباید تنها به خواندن قرآن به عنوان عملی پرفضیلت اکتفا کنیم، بلکه باید قرائت و حفظ را مقدمه‌ای برای عمل به آیات انسان‌ساز کلام وحی بدانیم، خاطر‌نشان کرد: هر انسان سعادتمندی برای زندگی خود نیازمند یک دستور العمل، سبک و شیوه بدون نقص است و بی‌تردید قرآن بی‌نقص‌ترین و مطمئن ترین سبک زندگی انسانی و اسلامی را ارائه کرده است.
 
خبرنگار بسیجی: سجاد بذر پاش
ارسال نظرات
پر بیننده ها