فرمانده سپاه ناحیه ابهر:

برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس در ابهر

رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان ابهر در پادگان شهید زین الدین ابهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۴۸۸۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: همزمان با سراسر کشور، رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان ابهر با حضور مسئولین و بسیجیان در پادگان شهید زین الدین ابهر برگزار شد.

محمد فروزنده ابهر در رزمایش کردان های شهرستان ابهر افزود: رزمایش سال جاری با استعداد ۵ گردان به مدت دو روز است که در حال اجرا می باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: این رزمایش با هدف لبیک به فرمان امام خامنه ای مبنی بر ارتقاء توان رزمی و نظامی نیروهای بسیج شهرستان اجرا می شود.

همچنین معاون فرماندار شهرستان ابهر در رزمایش گردان های بیت المقدس در ابهر با بیان اینکه امروزه وظیفه ما اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری است، گفت: ما باید آمادگی و توان خود را در مقابل داعشی ها و عناصر تکفیری افزایش دهیم.

جلیلی افزود: امروزه شاهد تحرکات استکبار جهانی و عناصر داعشی در منظقه هستیم که اقدامات سعودی ها در این تحرکات برای همه ما مشهود است.

وی با بیان اینکه امروزه وظیفه ما این است که اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری داشته باشیم اظهار داشت: ما باید آمادگی و توان خود را در مقابل داعشی ها و عناصر تکفیری افزایش دهیم.

گفتنی است، آموزش و اجرای عملیات تاخیری، تاخت، پدافند غیرعامل، امداد و نجات، عملیات شبانه و راهپیمایی تاکتیکی از برنامه های این رزمایش بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار