خبرهای داغ:

وقتی منبرهای ما بی محتوا شود داعش و افکار داعش بر جامعه مسلط می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد امام ،امام جمعه شهرستان شوش در خطبه های نماز جمعه این هفته شوش گفت: دشمن افکار و انحرافات دینی را در بین شیعیان ترویج می دهد امر به معروف و تذکر وظیفه همه ی اقشار مردم است.
کد خبر: ۸۷۵۴۸۷۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰

وی بر تقویت منابر تاکید کرد و افزود:اهل منابر با مطالعه و تحقیق به مفاهیم صحیح اسلامی ،بصیرت سیاسی جهان اسلام و توطئه های دشمن آگاه شوند وقتی منابر ما بی محتوا شود داعش و افکار داعش در جامعه مسلط میشود.

حجت الاسلام والمسلمین امام با اشاره به هفته نیروی انتظامی میزان امنیت کشور ایران نسبت به کشورهای دیگر را یک نعمت عنوان کرد و افزود : 50درصد ایجاد امنیت مشارکت مردم است در زمینه ی تیراندازی مجالس عروسی و عزا در شوش که مخل امنیت شده است مردم ما مقصرند،شیوخ و بزرگان طوایف درانجام نقش خود در این زمینه کوتاهی می کنند.

وی همچنین ورود با بصیرت مقام معظم رهبری در ایجاد وحدت جامعه و نیروهای انقلابی و جلوگیری از دو دسته شدن را امری قابل تحسین و تقدیر دانست و گفت: حضور نماینده ویژه رهبری و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در جهت محرومیت زدایی منطقه یک فرصت است برخی مسئولین با تعریف پروژه های عظیم به فراخور توان مدیریتی از این فرصت استفاده کردند و برخی با تعارف از این فرصت بی نصیب ماندند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها