بوشهر-فرمانده سپاه تنگستان گفت: با هم افزایی نیروهای مومن انقلابی هیچ قدرتی در برابر تفکر انقلابی توان مقاومت و ایستادگی را نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۵۴۸۴۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، محمدعلی ملاکی ظهر امروز در جمع اعضای مجمع عمومی بسیج تنگستان اظهار کرد: بسیج به سمت تخصص محوری حرکت خواهد کرد و با محوریت امام جمعه به سمتی می‌رود تا گره‌های موجود در جامعه با تفکر بسیج باز شود.

وی تصریح کرد: مجموعه بسیج در عرصه‌های مختلف توانایی انجام ماموریت را دارد و اقشار بسیج هر کدام در قشر خاص به خود فعالیت می‌کنند که اگر در حوزه ماموریت خود تلاش دو چندان‌تری را داشته باشند مجمع عمومی بسیج تنگستان موثرتر و با اثرگذاری بیشتری می‌تواند نقش ایفا کند.

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان اظهار داشت: وجود بسیج در اقشار مختلف نشان از توجه بسیج مستضعفین به تخصص  و ایجاد آن در این مجموعه گسترده و مردمی است.

وی گفت: ما در بسیج  از نعمت حضور مسؤولان انقلابی شهرستان در بدنه بسیج به عنوان سرمایه انسانی بهره‌مند هستیم که این خود از ارزش والایی برخوردار خواهد بود.

ملاکی با بیان اینکه اخلاق و فرهنگ دفاع مقدس باید در طول سال بر منش و روش ما تاثیر بگذارد خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج برده تجهیزات و اعتبارات نیست و به طور قطع این مهم که برگرفته از اخلاق و فرهنگ دفاع مقدس است به عنوان کلید واژه حرکت ما در مجمع بسیج تنگستان خواهد بود.

وی تاکید کرد: ما در مباحث مختلف با تشکیل اتاق فکر و کارگروه‌های تخصصی به موضوعات، مشکلات و مواردی که مجموعه بسیج می‌تواند به آن بپردازد و در راستای بهتر انجام شدن امور نقش ایفا کند خواهیم پرداخت هر چند این رویه در سپاه تنگستان جاری و ساری است.

ملاکی بیان داشت: امروز مفتخریم که در مجموعه سپاه تنگستان جوانانی انقلابی و معتقد به ارزش‌ها در کارگروه‌های متعدد  حضور فعال دارند و برای انجام امورات با فکر انقلابی و بسیجی سعی می‌شود که کم هزینه‌ترین راه و کوتاه‌ترین مسیر برای رسیدن به هدف مطلوب مد نظر قرار گیرد.

وی گفت: در سال 94 سپاه تنگستان با لحاظ کردن یک صد ساعت ویژه اتاق فکر بسیج و سپاه جهت ترسیم راهبرد سال 95 گام موثری را برای رسیدن به هدف مطلوب برداشته‌ایم و به جرات می‌توانیم گفت که برای تمام موضوعات بسیج فکر شده و برنامه ریزی تخصصی صورت گرفته و با تدوین نقشه راه علمی‌تر حرکت کرده‌ایم.

ملاکی افزود: مجموعه سپاه و بسیج تنگستان با تکیه بر نیاز اساسی جامعه امروز یعنی اتحاد، همبستگی و برادری تلاش خواهد کرد تا تمامی امورات و کارها را در بالاترین سطح ممکن و حتی بیش از سطح شهرستان به مرحله اجرا در آورد.

وی خاطرنشان کرد: اگر همدلی نیروهای ارزشی و هم افزایی مومنین انقلابی بیش از پیش شود و در کنار هم چرخ حرکت انقلاب و حفظ ارزش‌ها را به حرکت موثر در مدار و محوریت ولایت و رهبری معظم انقلاب وا دارند هیچ قدرتی در برابر تفکر انقلابی توانایی ایستادگی و مقاومت را نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات