امام جمعه اشکذر با اشاره به اذعان دشمنان اسلام مبنی بر تهدید آن ها از طریق محرم و جریان مهدویت گفت: تبیین قیام سیدالشهدا می تواند امامت و ولایت را در جامعه جهانی زنده کند.
کد خبر: ۸۷۵۴۸۳۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نمازجمعه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید الشهدا، محرم را فرصتی برای کسب معرفت نسبت به اهداف قیام عاشورا دانست واظهارداشت: برای استقرار حاکمیت اسلام و ولایت امام عصر (عج) بر جهان باید محرم را با شکوه هرچه تمام تر برگزار کرد.

"حجت السلام والمسلمین طالبیان" با اشاره به اذعان دشمنان اسلام مبنی بر تهدید آن ها از طریق محرم و جریان مهدویت گفت: تبیینقیام سیدالشهدامی تواند امامت و ولایت را در جامعه جهانی زنده کند.

وی افزود: در محرم باید محتوای قیام امام حسین (ع) و چرایی حرکت ایشان که هم خود و هم خانواده خود را در راه اسلام فدا کردند، به خوبی و روشنی بازگو شود.

امام جمعه اشکذر جلوگیری از بیان تحریفات وارد شده به قیام عاشورا در سخنرانی ها و منابر را امری ضروری دانست و گفت: باید در سخنرانی ها به بیان اصل هدف قیام اباعبدالله پرداخته شود و از بیان حواشی دوری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طالبیان استقبال با شکوه مردم شهرستان و حضور پرشور آن ها در مراسمات عزاداری امام حسیم (ع) را یک از صحنه های زیبای عزاداری در اشکذر نام برد و گفت: باید از فرصت حضور مردم برای تبیین اهداف قیام عاشورا بهره جست.

ارسال نظرات