امام جمعه اردکان :

امروز امنیت داخلی ما مدیون زحمات نیروی انتظامی است/ در عزاداری ها حرمت های الهی رعایت شود

امام جمعه اردکان ضمن بیان اهمیت نعمت امنیت در جامعه گفت : امروز امنیت داخلی ما مدیون زحمات نیروی انتظامی است .
کد خبر: ۸۷۵۴۸۳۷
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز ماه محرم و نامگذاری هفته اول محرم به نام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر به بیان آثار و برکات این فریضه الهی پرداخت .

وی با انتقاد از ترویج روابط زن و مرد نامحرم گفت : ترک امر به معروف و نهی از منکر موجب گسترش فساد در جامعه می شود .

امام جمعه اردکان ضمن تأکید بر عزاداری با معرفت برای اهل بیت (ع) اظهار داشت : یکی از اهداف برپایی مجالس عزاداری امام حسین (ع) این است که معرفت مردم به دین زیادتر شود .

وی تصریح کرد : در عزاداری ها ، حرمت های الهی رعایت شود و هیئت ها برای مردم ایجاد مزاحمت نکنند .

حجت الاسلام والمسلمین شاکر از هیئت های عزاداری خواست که مراسم عزاداری در ماه محرم را با اقامه نماز جماعت و قرائت زیارت عاشورا آغاز کنند .

امام جمعه اردکان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت : امروز امنیت داخلی ما مدیون زحمات نیروی انتظامی است .

وی افزود : نعمت امنیت از برترین نعمت هاست و اگر امنیت نباشد هیچ چیز سر جای خود باقی نخواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین شاکر با تشکر و قدردانی از زحمات پرسنل نیروی انتظامی و آرزوی توفیق خدمت رسانی به مردم برای آنها گفت : ما باید تلاش کنیم امنیتی که داریم حفظ بشود.

وی با بیان اهمیت امنیت اخلاقی اظهار داشت : امنیت معنوی ، آرامش و آسایش برای مردم مهم است و نیروی انتظامی باید تلاش کند تا رضایت مردم را نسبت به امنیت بیشتر کند .

امام جمعه اردکان افزود : نه تنها در شهر ما بلکه در شهرهای دیگر هم مردم از کاروان های عروسی و سر و صداهای ترقه ها گله مند هستند که باید قوه قضائیه و سایر مسئولان و نیروی انتظامی دست به دست هم بدهند تا ضریب امنیت در جامعه بیشتر بشود .

وی گفت : امروز رضایت مردم از موضوع امنیت و نیروی انتظامی خوب است و باید تلاش کرد تا این رضایتمندی بیشتر و فراگیرتر بشود .

خطیب جمعه اردکان در ادامه با اشاره به آغاز سرشماری نفوس و مسکن در کشور از مردم خواست با مسئولان همکاری کنند و با در اختیار قرار دادن اطلاعات صحیح مسئولان را در تصمیم گیری های درست یاری کنند .

وی با بیان اینکه شرکت در سرشماری در تعیین سرنوشت کشور و تصمیم گیری های مسئولین تأثیرگذار خواهد بود افزود : کشور وقتی آباد می شود که مردم و مسئولین با هم همکاری کنند و دولت و ملت همدل ، همراه و همکار باشند .

توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از معصیت و گناه و لزوم یادآوری مرگ و معاد از دیگر مباحثی بود که امام جمعه اردکان به آنها پرداخت .

ارسال نظرات