خبرهای داغ:
حجت الاسلام امینی گفت: در مجالس عزاداری باید جایگاه بانوان از آقایان جدا شود و هرگز نباید این مجلسی که دشمن برای تخریب آن هزینه های زیادی می کند صحنه نمایش آرایش، مد و لباس شود.
کد خبر: ۸۷۵۴۸۰۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از نطنزنا، امام جمعه نطنز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، اظهار کرد: مجالس عزاداری امام حسین (ع) نباید زمینه وقوع منکرات را فراهم کند، نسخه های روضه و نوحه خوانی نباید جعلی بوده و اشعار هم نباید زمینه توهین به ائمه را فراهم نماید.

حجت الاسلام روح اله امینی افزود: در مجالس عزاداری باید جایگاه بانوان از آقایان جدا شود و هرگز نباید این مجلسی که دشمن برای تخریب آن هزینه های زیادی می کند صحنه نمایش آرایش، مد و لباس شود.

وی از مسوولان فرهنگی و مذهبی شهرستان خواست تا با عناصری که می خواهند حرمت عزاداری در مجالس عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) را بشکنند با قاطعیت برخورد کنند.

خطیب جمعه نطنز هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و ادامه داد: نیروی انتظامی فرزند انقلاب، پیرو ولایت، حافظ ارزش ها و مخالف هنجار شکنی ها است و اگر فرض عدم وجود این نیرو را متصور شویم امنیت و آرامش همه در جامعه سلب می شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی سرمایه گرانقدر انقلاب اسلامی است، از خادمان این عرصه خواست تا ضمن برخورد همراه با مهربانی و عطوفت، با خاطیان و به خصوص کسانی که جامعه را دچار آسیب می کنند با قاطعیت و صلابت بیشتری برخورد کند.

امام جمعه نطنز بیان کرد: اگر مسوولان دولتی در مورد محصولات تراریخته با تدبیر عمل نکنند آن چه که ماحصل رفتار های مصر آن ها در این زمینه است به صلاح کشور نخواهد بود.

وی به توصیه های رهبر معظم انقلاب به احمدی نژاد اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب برای جلوگیری از دوقطبی شدن جامعه و آنچه که عوامل و ساکتین فتنه دنبال آن بودند توصیه به عدم حضور در انتخابات کردند و وی نیز پذیرفت.

حجت الاسلام امینی خاطر نشان کرد: عده ای هرچه مشکل در جامعه است را برگردن دولت قبل می اندازند غافل از اینکه خود آمار غلط به مردم آگاه می دهند، مردم هرگز خدمات قبل و خسارت های فعلی را فراموش نمی کنند هر چند که دولت قبل خالی از ایراد و اشکال نیز نبود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها