خبرهای داغ:
حجت الاسلام آزادمنش:

خبرنگاران در خط مقدم ترویج فرهنگ اسلامی به جامعه هستند

حجت الاسلام آزادمنش گفت: خبرنگاران در خط مقدم ترویج فرهنگ اسلامی هستند و می توانند فرهنگ ناب اسلامی را به جامعه ترویج و انتقال دهند.
کد خبر: ۸۷۵۴۸۰۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

حجت الاسلام جعفر آزادمنش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: ما باید از فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) درس بگیریم جاییکه ایشان فرمودند: "باید بسیجیان جهان اسلام به فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند"، و این شدنی است زیرا بسیج منحصر به ایران اسلامی نیست و همه ی بسیجان دنیای اسلام زمینه ساز ظهور بقیه الله الاعظم(عج) هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) افزود: بسیجیان ما که همه ی هم و غمشان زمینه سازی برای ظهور امام زمان(ع) است باید لوازم و مقدماتی را به کار گیرند و با توجه به اینکه امروزه در دنیا حرف اول را علم می زند ما باید در این زمینه خودمان را به این سلاح مجهز کنیم.

وی افزود: متاسفانه یکی از معضلاتی که الان در جامعه مومنین وجود دارد، استفاده نکردن از علم و ابزار روز است که فواید آن هم در جهت تبلیغ دین خیلی زیاد است و به دلیل اینکه ما از این ظرفیت استفاده نکرده ایم دشمن با این ابزار داخل خانه های ما وارده شده و بعضا تربیت ما، فرزندانمان، خواهران و برادرانمان را برعهده گرفته است.

وی اظهار کرد: خبرنگار بسیجی، باید با استفاده کردن از ابزار و علوم روز جهت فرهنگ سازی در جامعه تلاش کند، و راه صحیح را به مردم جامعه نشان دهد، چون اگر در این عرصه کوتاهی شود دشمن راه غلط و اشتباه را به جامعه ما تحمیل خواهد کرد.

و در ادامه گفت: یکی از راه های فرهنگ سازی، ترویج گفتمان انقلاب و اسلام ناب محمدی(ص) است. ما که در جبهه حق هستیم باید از ابزارهای لازم در جهت تقویت این جبهه استفاده کنیم.

وی در پایان افزود: خبرنگاران می توانند فرهنگ ناب اسلامی را به جامعه انتقال دهند و این فرهنگ را در جامعه ترویج دهند به همین دلیل آنها در خط مقدم ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه نقش مهمی را ایفاء می کنند.

ارسال نظرات