خبرهای داغ:
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش‌بینی‌های دلسوزان در مورد برجام امروز یکی پس از دیگری عینیت پیدا می‌کند و آنها که این دلسوزان را مورد شماتت قرار می‌دادند باید در پیشگاه ملت از آنها عذرخواهی کند.
کد خبر: ۸۷۵۴۸۰۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اذعان وزیر امور خارجه به بدعهدی‌های آمریکا و اینکه برجام برای ما دستاوردی نداشته است، گفت: آنچه که پیشتر توسط دلسوزان در مورد برجام و بدعهدی‌های آمریکا مطرح می‌شد و این افراد تحت عنوان دلواپس مورد خطاب قرار می‌گرفتند همان مطالبی است که امروز وزیر امور خارجه، رئیس سازمان انرژی اتمی، رئیس بانک مرکزی و حتی آقای رئیس‌جمهور به آن اذعان دارند.

وی افزود: امروز ما شاهد هستیم که آن پیش‌بینی‌هایی که دوستان دلسوز ما در حین مذاکرات که هسته‌ای و امضای برجام داشتند امروز یکی پس از دیگری عینیت پیدا می‌کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز آقای رئیس‌جمهور در پیشگاه ملت باید از این دلسوزان عذرخواهی کند چراکه وقتی آنها از سر دلسوزی نکاتی را در خصوص برجام مطرح می‌کردند مورد شماتت و نسبت‌های بی‌روا از سوی رئیس‌جمهور و مسئولان دولتی قرار می‌گرفتند.

حاجی‌دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا در برجام شرایطی را به وجود آورده که ما برای نجات از وضعیت فعلی به هرچه که آنها می‌گویند متوسل شویم و هرچه که این کار را می‌کنیم مشکلات‌مان نه تنها کم نشده بلکه بیشتر می‌شود و عملا به اهدافمان در برجام دست پیدا نمی‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها