خبرهای داغ:
یادواره شهدای پیشمرگان مسلمان کرد، مناطق مرزی سیلوانای ارومیه با شرکت مردم ،مسئولین محلی و خانواده معزز شهداء توسط گردان شهید خرازی لشکر 3 حمزه (ع) برگزارشد
کد خبر: ۸۷۵۴۷۸۷
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار حسین نوری معاون هماهنگ کننده لشکر 3 حمزه (ع) در ابتدای این مراسم با تجلیل از شهیدان والا مقام و تشکر و قدر دانی از خانواده معظم شهدا، با اشاره به مقام معنوی شهداء و بیان خصوصیات شهداء، افزود: شهداء کسانی هستند که نه قصد داشتند اسطوره شوند و نه می خواستند خود را جلوه گر زیبایی های دنیا و متوجه به زرق و برق و جاذبه های آن نشان دهند.

وی ادامه داد شهداء کسانی هستند که هماره جز به تعظیم در برابر معبود نمی اندیشیدند و رضایت خلق را نیز در باور خود جز یک وظیفه الهی نمی پندارند چرا که نقطه پایان را ، لقای رب العالمین می دانند و این عزیزان باید بهترین الگوی ایمان ،شجاعت ، خردمندی ، وفاداری به اسلام و مردمداری برای جوانان امروز وفردای کشورمان باشند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام فضل ا... میرزایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر3 حمزه (ع) با اشاره به جایگاه رفیع شهداء، عزت ،سربلندی،امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون خون هزاران شهیدی دانست که با نثار جان شیرین خود و با ایثار و فداکاری ثبات و امنیت را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

وی در ادامه با اشاره به تاریخ و جنگهای 200 سال اخیر برعلیه کشورمان و جدایی بخشهای مختلف از میهنمان در هریک از تجاوزات را یادآور شده و جانفشانی مردم ایران زمین در طول جنگ تحمیلی را که نگذاشتند یک وجب از خاک کشورمان جدا شود را دلیل گرامیداشت سالروز آغاز جنگ تحمیلی به عنوان هفته دفاع مقدس برشمرد.

یادآور میشود در طول مراسم برنامه های متنوع فرهنگی اجراء و وصیت نامه شهید توسط فرزند شهید قرائت شد.

ارسال نظرات