معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: دستاورد جبهه عربی، عبری، غربی که پشت سر جریان داعش شکل گرفته چهره مقدسی که سران سعودی برای خود شکل داده‌‍ بودند را زدوده است.
کد خبر: ۸۷۵۴۷۶۲
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مهدی ربانی امروز در رزمایش اقتدار بسیج در منطقه عمومی برزش آباد اظهار داشت: گردان‌های امام علی(ع)، امام حسین(ع)، بیت‌المقدس و نیز کوثر و الزهرا(س) در این رزمایش سازمان‌دهی شده اند و لایه‌بندی این گردان‌ها برای ورود به صحنه‌ها و چند منظوره کردن آنها در مکان‌های مختلف است.
 
وی بیان داشت: دشمن وقتی با کودتا به نتیجه ای نرسید جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کرد.

وی در ادامه افزود: در زمان جنگ ما آمادگی لازم برای دفاع را نداشتیم و سپاه یگان‌هایی قدرتی که اکنون شاهد آن هستیم را نداشت ولی با فرمان امام راحل برای شکست حصر آبادان بسیجیان به میدان آمدند و دفاع مردمی را تشکیل دادند.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پس از عزل بنی‌صدر فرمانده کل قوا سپاه و بسیج و ارتش دست به عملیات‌های مشترک زدند و با انجام عملیات‌های متعدد و کسب تجربه و گرفتن غنیمت در جنگ یگان‌های مقتدر شکل گرفت و به تدریج خرمشهر را پس گرفته و دشمن را به عقب نشینی وادار کردیم.
 
وی با بیان اینکه دشمن زمانی که در جنگ سخت ناکام ماند وارد جنگ نرم با ما شد به فتنه 88 بعنوان نمونه بارز این تهاجم فرهنگی اشاره کرد و افزود:  دشمن با دروغ و فریب بخشی از مردم را به صحنه آوردند و ناامنی ایجاد کردند.
 
ربانی اشاره داشت: از این فتنه عوایدی نصیبمان شد از جمله حرفه‌ای شدن بسیج برای مقابله با این تهدیدات بود.
 
وی ایجاد امنیت برای رژیم نامشروع صهیونیستی را هدف دشمن از ایجاد تفرقه بین مسلمانان دانست و گفت: دشمن اهداف خود را با نیروهای ارزان قیمت داعش به نام اسلام در قالب حکومت اسلامی پیش می برد.
 
معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: دستاورد جبهه عربی، عبری، غربی که پشت سر جریان داعش شکل گرفته چهره مقدسی که سران سعودی برای خود شکل داده‌‍ بودند را زدوده است.
 
وی اظهار داشت: روند با تشکیل نیروهای مقاومت در غزه و لبنان در بعد نظامی هم شکل گرفته و هسته مقاومت را در دل این کشورها شکل داده است.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها