خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین با بیان اینکه هیچ فضیلتی به اندازه ولایت مداری نیست، گفت: جوانان ما در جنگ تحمیلی با عشق به شهادت و تبعیت از ولایت تاریخ ساز و جاودانه شدند.
کد خبر: ۸۷۵۴۵۵۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حسن بهادری یکتا در جلسه نشست بصیرتی که در مدرسه علمیه الزهرا(س) برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، بهار تعلیم و تربیت بیان داشت: جنگ یک جسم دارد و یک روح، جسم همان است که محسوس است مانند اسلحه، هواپیما، تانک و... و در کنار بعد مادی و متافیزیک، روح جنگ نیز موثر است.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس، همه از ولایت فقیه اطاعت کردند و با ایثار و گذشت از جان و عزیزان خود حماسه ها آفریدند، افزود: هر کسی حتی با کمترین توانی که داشت به جبهه ها کمک می کرد و این همان روح جنگ است.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد: ایثارگری که در بین جوانان بود و گذشت مادرانی که شجاعانه در غم دوری عزیزانشان خم به ابرو نیاوردند، اینها همان روحیه فداکاری و شجاعت است.

وی با اشاره به توان نظامی که اکنون با همت دانشمندان متدین کشورمان و استقامت در برابر دشمنان به دست آمده است، ادامه داد: با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادیم، وقتی که گستره جنگ ایران با کل دنیا بود و ابرقدرت ها می خواستند با پشتیبانی همه جانبه از مهره خود صدام به ایران نفوذ کرده و کشور اسلامی ما را به تسخیر خودشان درآورند.

بهادری اظهار کرد: هیچ فضیلتی به اندازه ولایت مداری نیست و جوانان ما در جنگ تحمیلی با عشق به شهادت و تبعیت از ولایت تاریخ ساز و جاودانه شدند.

وی با اشاره به اهمیت جنگ کبیر عنوان کرد: جنگ همه جانبه با بیگانگان که قصد نفوذ در اعتقادات و نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند، یک وظیفه برای همگان است.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین بیان کرد: ما در برابر هر ترفندی تا پای جان در جبهه‌های مقاومت جنگ کبیر ایستاده ایم و اجازه هیچ نفوذی را به دشمن نظام جمهوری اسلامی ایران نخواهیم داد.

وی در پایان با بیان ارزش و اهمیت جایگاه طلبه بیان کرد: شما طلبه ها که با نام مقدس سربازان امام زمان(عج) در این مکان جمع شده اید باید آگاه تر باشید و وظیفه همه ماست که از دشمن تبعییت نکنیم و با اخلاص و رضای خدا در راستای اهداف انقلاب و فرمایشات رهبری قدم برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات