خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با بیان اینکه در سال آینده در نمایشگاه دفاع مقدس در کنار باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود، گفت: در سال آینده نمایشگاه دفاع مقدس به نقش مردم در دوران دفاع مقدس پرداخته می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۴۵۱۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

در به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مجتبی شیروانیان با اشاره به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس شهر اصفهان و شرایط این نمایشگاه اظهار داشت: به همت بسیج و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نمایشگاهی در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و رزمندگان اسلام برپا شد تا عموم مردم از این فضا استفاده مناسبی داشته باشند و بهره لازم را از آن کسب کنند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه برخی از توانمندی‌های دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد، افزود: قسمتی از توانمندی‌های دوران نیروهای مصلح و تجهیزات دفاع مقدس که توسط متخصصان داخلی ساخته شده بود، در این نمایشگاه برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: روزهای نخستین برپایی نمایشگاه به سبب مصادف شدن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی از استقبال زیادی برخوردار نبود اما با گذشت زمان شاهد استقبال مردم هستیم.

وی با اشاره به برپایی برنامه‌های فرهنگی برای بازدیدکنندگان بیان کرد: به همت شهرداری هرشب سینمای روباز به منظور به نمایش گذاشتن کلیپ‌ها و فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس فعال است و همگان از این فضا استفاده می‌کنند.

سردار شیروانیان تصریح کرد: با افزایش بازدیدکنندگان و استقبال آنان سعی بر توسعه برخی فضاها از جمله نمازخانه صورت می‌گیرد، تا از آسایش بیشتری برخوردار باشند و بتوانند راحت از کلیه غرفه‌ها و برنامه‌ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مردم همانند سال‌های دفاع مقدس حضور فعالی در عرصه دفاع مقدس دارند، افزود: نمایشگاه تا روز جمعه ادامه دارد و مجدد در راستای تبلیغات و اطلاع‌رسانی مردم فعالیت می‌شود و بازدیدکنندگان برای پارک ماشین می‌توانند از فضای پارکینگ باغ غدیر استفاده کنند و برای موتورسواران تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس در سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته آحاد مردم امکان دسترسی به نمایشگاه را نداشتند اما مزیت و حسنی که نمایشگاه امسال داشت، دسترسی اکثریت مردم به این مکان بود.

وی افزود: در واقع مردم راحت‌تر و سریع‌تر به این مکان مراجعه داشتند و در سال آینده نمایشگاه در کنار باغ موزه دفاع مقدس برگزار شده و در آن به نقش مردم در دوران دفاع مقدس پرداخته می‌شود.

شیروانیان بیان کرد: نمایشگاه دفاع مقدس در شهرستان‌هایی همچون شاهین‌شهر و شهر درچه نیز همراه با مانور برگزار شد اما نمایشگاه اصفهان به سبب اینکه در میانه شهر دایر بود، به دلیل امکان خطرپذیری بالا، از مانور پرهیز کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها