سرپرست آموزشکده فنی و حرفه ای پسران شهرکرد:

سنگر دانش و فن آوری را با رایحه روحانی شهدا جلا می بخشیم

دانشجویان و اساتید آموزشکده ی فنی پسران شهرکرد با حضور در تپه ی نورالشهدا و تجدید پیمان با آرمان های شهدای دفاع مقدس، سال جدید تحصیلی را آغاز کردند
کد خبر: ۸۷۵۴۴۸۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی ، سرپرست و جمعی از دانشجویان و اساتید این آموزشکده همگام با معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، با پیاده روی تا محل تپه ی نورالشهدای شهرکرد و عطر افشانی قبورشهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس ، عهد خویش را با آرمان های ولايي این شهیدان تازه کردند.

در ابتدای این مراسم که با ذکر فرازهایی از زیارت پر فیض عاشورا آغاز شد ، سرپرست آموزشکده فنی و حرفه ای پسران شهرکرد ضمن قدردانی از مشارکت دانشجویان و اساتید آموزشکده گفت : امنیت و عزت امروز ایران اسلامی مدیون ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است که در لبیک به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ، هیمنه ی غرب و شرق را که در قامت رژیم بعث عراق قد برافراشته بود ؛ در هم شکستند.

بهروز شایق تصریح کرد: رمز پیروزی در آن برهه و مقاومت در این مقطع حساس مرهون وحدت کلمه ای است که بنا به فرموده ی امام شهیدان در پشتیبانی از ولایت فقیه حاصل می شود.

وی افزود: در تقارن هفته ی دفاع مقدس با آغاز سال جدید تحصیلی ، سنگر دانش و فن آوری را با رایحه ی روحانی شهدای انقلاب اسلامی جلا می بخشیم تا نسل های جدید همواره با راز  و رمزهای مقاومت آشنا شوند.

سرپرست آموزشکده ی فنی و حرفه ای پسران شهرکرد در پایان گفت: انتظار می رود در آینده این حرکت ابتکاری مداومت یابد و هر سال نيز برای آغاز سال تحصیلی در سایر حوزه های آموزش عالی در استان ، مبنا واقع شود.

روح الله رسولی ، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان  نیز طی سخنانی در این مراسم نورانی ضمن ادای  احترام به پیشگاه مقام والای شهدای دفاع مقدس از مشارکت دانشجویان و اساتید آموزشکده ی فنی و حرفه ای پسران شهرکرد قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که این حرکت نمادین تداوم داشته باشد. 

ارسال نظرات