خبرهای داغ:
حجت الاسلام شهیدی محلاتی:

شهدا حق بزرگی بر گردن نظام دارند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدا و خانواده‌های آنان، حق بزرگی بر گردن نظام دارند و ما قدردان فداکاری‌های آنان هستیم.
کد خبر: ۸۷۵۴۴۸۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهیدان علی و رمضانعلی یارمحمدی، گفت: با توجه به سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به قزوین، خوشحال هستم که به خدمت شما خانواده‌های شهدا رسیدم.
وی افزود: بنده موظف هستم سلام مقام معظم رهبری، رییس‌جمهور و اعضای دولت را به شما خانواده‌های شهدا برسانم و از صبر و استقامت شما تجلیل کنم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنده در دیدار از خانواده‌های شهدا قوت می‌گیریم و تشویق می‌شوم که در بنیاد شهید و امور ایثارگران بیشتر در خدمت شما باشم.
حجت الاسلام شهیدی با بیان اینکه شهدا و خانواده‌های آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: مسئولین و مردم قدردان ایثارگری‌های شما هستند و راه شهیدان را با اهتمام ویژه‌ای ادامه داده و می‌دهند.
معاون رئیس جمهور گفت: رشادت و ایثارگری که شهدا در هشت سال دفاع مقدس متحمل شدند با هیچ زبانی قابل توصیف نیست زیرا آنها بالاترین ایثار را که نثار جان خودشان بود، انجام دادند.
در ادامه این دیدار، پدر شهیدان علی و رمضانعلی یارمحمدی به بیان خاطراتی از فرزندان شهیدشان پرداخت و یاد و خاطره‌ی آنها را گرامی داشت.
همچنین در پایان دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خانواده شهیدان علی و رمضانعلی یارمحمدی تجلیل کردند.
گفتنی است: فرهاد یارمحمدی، پدر شهیدان علی و رمضانعلی یارمحمدی است که تاریخ 5/12/1318 در قزوین متولد شده و دارای تحصیلات متوسطه می‌باشد.
شهید علی یارمحمدی در تاریخ 25/8/1342 در قزوین متولد و عضو رسمی سپاه پاسداران بود که در تاریخ 20/11/1363 در جزیره مجنون به شهادت رسید.
شهید رمضانعلی یارمحمدی در تاریخ 17/9/1348 در قزوین متولد و دانش‌آموز بود که از طریق بسیج به جبهه‌ها اعزام و در تاریخ 25/11/1364 در منطقه فاو به شهادت رسید.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار