با حضور رييس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) انجام گرفت

آیین کلنگ‌زنی پل روستای خسرج در شهرستان شوش

آیین کلنگ‌زني پل خسرج بر روی رودخانه‌ی کرخه در شهرستان شوش دکتر نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت و جمعی از مسئولان شهرستان شوش برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۴۴۸۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین کلنگ‌زني پل خسرج بر روی رودخانه‌ی کرخه در شهرستان شوش روز پنج‌شنبه هشتم مهر ماه با حضور دکتر مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، دکتر شریعتی استاندار خوزستان، دکتر نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت و جمعی از مسئولان شهرستان شوش برگزار شد.
پروژه پل خسرج به عنوان یکی از طرح‌های تأثیرگذار در این منطقه به شمار مي‌رود که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بخشی از اعتبارات این پروژه را در راستای رسالت خود در زمینه‌ی محرومیت‌زدایی از مناطق محروم تأمین کرده است.

پروژه ساخت اين پل با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال آغاز شده و تا 12 ماه روند ساخت آن ادامه دارد.

این پل بر روی رودخانه کرخه احداث شده که 21 روستا را به یک‌دیگر متصل کرده و مسافت را برای اهالی این روستا برای دسترسی به شهر 40 کیلومتر کاهش می‌دهد .
حدود 4500 نفر از این پروژه بهره‌مند خواهند شد و تردد برای آن‌ها آسان‌تر می‌شود. این پل به طول 120 متر است و به گفته دکتر نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت روند ساخت آن یک سال به طول می‌انجامد .

شب گذشته نیز تفاهم‌نامه‌ای بین ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) و استانداری خوزستان به منظور سرمایه‌گذاری، محرومیت زدایی و اشتغال‌زایی منعقد شد که بی‌شک تأثیر به‌سزایی در رونق اقتصاد استان، توسعه بخش زیرساختي و خدمت‌رسانی به مناطق محروم دارد.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به منظور بررسی مشکلات مناطق محروم روز پنج‌شنبه در مناطق محروم شهرستان‌های شوش، دزفول و گتوند حضور می‌یابد.
ارسال نظرات