یادواره شهدای ورزشکار شهرستان شاهرود در 26 مهرماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۵۴۴۴۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور مسئولین اداره ورزش و جوانان و راهبردی سپاه و موثرین و نخبگان بسیج ورزشکاران شاهرود جلسه شورای قشر بسیج ورزشکاران شاهرود در محل سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شاهرود برگزار شد.

در این جلسه که در خصوص برنامه های ورزش بسیج شهرستان تشکیل شد موضوعاتی به تصویب رسید.

محمد ناظمی جانشین کانون بسیج ورزشکاران شهرستان شاهرود در حاشیه این جلسه در گفت و گو با خبرنگاران خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به مصوبات این جلسه اظهار کرد: با توجه به اهمیت اخلاق در ورزش ما پیشنهاد برگزاری کلاس اخلاق در ورزش در راستای برگزاری دوره های مربیگری برای مربیان رشته های مختلف را داشتیم تا در کنار دریافت مدرک مربیگری این گواهینامه را نیز دریافت کنند که به تصویب رسید و ان شالله من بعد در کنار دریافت گواهینامه مربیگری باید گواهینامه اخلاق در ورزش نیز مربیان دریافت کنند تا بتوانند فعالیت های مربیگری حرفه ای انجام دهند.

وی افزود: دیگر مصوبه این جلسه برگزاری تمام مسابقات توسط هیئت های ورزشی با نام شهید آن رشته ورزشی و دعوت از خانواده و تجلیل از آنهاست که مسابقات کلیه رشته های ورزشی با نام شهدا برگزار خواهد شد.

ناظمی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار نیز گفت: مقرر شد یادواره شهدای ورزشکار در هفته تربیت بدنی که در پایان مهرماه است برگزار شود و یادبود شهدای ورزشکار شهرستان 11 مهرماه در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به عیادت از بیماران در هفته تربیت بدنی افزود: مقرر شد در هفته تربیت بدنی از بیماران بیمارستان ها عیادت شود و همچنین با خانواده تعدادی از شهدای ورزشکار به همت هیئت های ورزشی دیدار انجام پذیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها