خبرهای داغ:
مسئول مرکز فرهنگی خانواده های سپاه انصارالرضا(علیه السلام):

برگزاری دومین مرحله مسابقات قرآنی خانواده های سپاه انصارالرضا(ع)

مسئول مرکز فرهنگی خانواده های سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: دومین مرحله مسابقات ویژه فرزندان وهمسران پاسدار سراسر استان به حضور 42نفر در بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۴۴۲۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

معصومه نادرپور صبح امروز در حاشیه برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم ویژه همسران و فرزندان دختر و پسر در بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اظهارداشت: زندگی حقیقی و حیات طیبه انسان در پرتو عمل به دستورها و رهنمودهای قرآن شکل می گیرد.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده های سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: دوره اول مسابقات به میزبانی شهرستانهای بیرجند و سرایان در شهریورماه سال جاری با حضور کلیه شرکت کنندگان از شهرستانهای سراسر استان برگزار شده است.

وی یادآورشد: در مرحله دوم این مسابقات شهرستانهای بیرجند، قاین، طبس، بشرویه، سرایان، فردوس ، سپاه استان وتیپ پیاده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) به مسابقات استانی راه یافتند.

نادرپور با بیان اینکه در مرحله استانی امروز با حضور 42نفر در بیرجند در حال برگزاری است عنوان کرد: از این تعداد 13 نفر برادر و مابقی خواهر هستند.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در دو رشته حفظ و قرائت شرکت کردند ، افزود: مرحله کشور این مسابقات در آذرماه سال جاری برگزار خواهدشد.

راضیه تابعی از شرکت کنندگان در این مسابقات در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) گفت: دومین مرحله است که در این مسابقات در رشته حفظ 5جزء شرکت میکنم.

وی عنوان کرد: به برگزار کنندگان این مسابقات پیشنهاد می کنم اطلاع رسانی قوی داشته باشند و در طول سال کلاسهای اموزشی قرانی در رشته های مختلف داشته باشند.

وی با بیان اینکه خانواده های نیروهای مسلح به عنوان یک نهاد ارزشی لازم است برنامه های نظامندقرانی ، منسجم و گروهی در طی سال برگزار شود، گفت: بهتر است از مبتکرین و نخبگان قرانی استفاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها