کفایت هندی زاده پیشکسوت جبهه و دوران دفاع مقدس:

هیچ کمبودی در جنگ مانع از پیشرفت ما نشد

مراسم سبک زندگی اسلامی و مادرانه با همکاری حوزه کوثر سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر و با حضور بانوان بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۴۴۰۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ مراسم محفل انسی با شهداءبا حضور کفایت هندی زاده پیشکسوت جبهه و دوران دفاع مقدس برگزار شد، وی در این مراسم گفت: در ابتدای آغاز جنگ در حالی که در یکی از سالن های شهر در حال آموزش نظامی به خواهران بودیم، ناگهان انفجار و صدای بلندی به گوش رسید.

وی ادامه داد: خواهران فورا خود را به بیرون رساندند، وقتی به بیرون رسیدیم دیدیم کارخانه حصیر بافی مورد اصابت قرار گرفته است، همه جا خاموش ولی گرد و خاکی بلند شده بود.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس افزود: کسی فکر نمی کرد که عراق حمله را آغاز کرده باشد، وقتی هواپیماهای نظامی را دیدیم متوجه شدیم که حملات و جنگ آغاز شده است.

این راوی بیان کرد: عراق کشوری بود به لحاظ جمعیت کمتر از ایران بود و همیشه با ایران به خاطر اروند اختلافات زیادی داشت اما هیچ وقت به خودش اجازه جنگ با ایران نمی داد.

هندی زاده عنوان کرد: آلمان بمب شیمیایی به صدام هدیه داد، روسیه و انگلیس و کشورهای حوزه خلیج فارس و بخصوص آل سعود از نظر مالی و نیروی انسانی کمک کردند، این کمک ها باعث شد صدام در روزهای ابتدایی جنگ گفت سه روز دیگر ایران را تصرف و تهران را پایتخت خود خواهیم کرد.

این پیشکسوت جبهه ابراز کرد: با مقاومت جوانان خرمشهر و همه ملت ایران و جان فشانی ها در سال 1361 با دست خالی و بدون سلاح قوی، خرمشهر را از دشمن گرفتیم.

وی اذعان کرد: در آن دوران کمبودهای زیادی داشتیم اما بانوان ایرانی با همت و پشتکار به عنوان پشتیبانی جبهه، لباس های بافتنی جهت رزمندگان، در جبهه های حق علیه باطل، می فرستادند و به صورت شیفت بندی در بیمارستان ها و درمانگاه ها کار می کردند، زنان ایرانی به عنوان پشتیبان از مردان ایرانی حمایت می کردندو هیچ کمبودی مانع از پیشرفت ما نشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار