خبرهای داغ:
مدیر اجرایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم مطرح کرد
مدیر اجرایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم گفت: در یکی از بخش‌های این نمایشگاه حرم حضرت زینب(س) شبیه‌سازی شده و هر شب راویان در حضور یکی از پیکرهای شهدای مدافع حرم به روایت‌گری سیره زندگی آنها می‌پردازند.
کد خبر: ۸۷۵۴۳۹۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
حضور پیکرهای شهدای مدافع حرم در نمایشگاه یاد یاران قم
ابوالفضل قدیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با بیان اینکه نمایشگاه یاد یاران به چهار بخش ورودی، سنگرهای پدافند غیرعامل، رزمایش و غرفه‌های اقتصاد مقاومتی تقسیم‌بندی شده است، اظهار کرد: ضرب پلاک شناسایی، آموزش سلاح گرم، ادوات نظامی، تیراندازی با پینت‌بال و تیر و کمان ویژه خواهران و برادران غرفه‌های بخش نخست این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه در بخش دوم نمایشگاه بزرگ یاد یاران سنگرهای پدافندی و پشتیبانی ایجاد شده است، اضافه کرد: در این سنگرها شبیه‌سازی منطقه عملیاتی والفجر مقدماتی در فکه با محوریت روایت‌گری شیوه شهادت شهدای سپاه محمد رسول‌الله(ص)، شبیه‌سازی منطقه عملیاتی شمالغرب با استفاده از تصاویر شهدا، نمایش خودرو شهدای شعبانیه، روایت‌گری جنایات گروه‌های دموکرات انجام می‌شود.

مدیر اجرایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم از ایجاد سنگر ویژه شهدای مدافع حرم یاد کرد و گفت: در این سنگر گنبد حرم حضرت زینب(س) شبیه‌سازی شده و هر شب راویان در حضور یکی از پیکرهای شهدای مدافع حرم به روایت‌گری سیره زندگی آنها می‌پردازند.

وی با اشاره به ایجاد پل شناور و سرسره راپل به منظور جذب جوانان و نوجوانان در بخش دوم نمایشگاه بزرگ یاد یاران تصریح کرد: بازدیدکنندگان می‌توانند در این بخش از نمایشگاه‌ها با حضور در قسمت سکوی نور آیاتی از قرآن کریم را تلاوت و پاداش آن را به شهدا تقدیم کنند.

قدیری خاطرنشان کرد: بازسازی عملیات مسلم بن عقیل که در منطقه غرب کشور انجام شده بخش سوم نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم را تشکیل می‌دهد که هر شب مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند.

وی ایجاد بازارچه اقتصاد مقاومتی را یکی دیگر ویژگی‌های نمایشگاه امسال برشمرد و عنوان کرد:‌ در بخش چهارم نمایشگاه یاد یاران علاوه بر ارائه محصولات فرهنگی و لوازم‌التحریر ایرانی، غرفه‌هایی به صورت رایگان در اختیار فعالان مشاغل خانگی قرار گرفته تا محصولات خود را نمایش داده و به مردم عرضه کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها