نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: باید فضایی ایجاد کنیم تا برخی کشورها با ما درباره مسیر برگشت از برجام همراه شوند.
کد خبر: ۸۷۵۴۳۸۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به اظهارات رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل مبنی بر عدم پای بندی تعهدات طرف مقابل در قبال برجام در پاسخ به این سوال که آیا نباید ایران براساس قانون برجام فعالیت های خود را به حالت اولیه برگرداند اظهار داشت: در حال حاضر عدم پای بندی به تعهدات برجام از سوی آمریکا صورت گرفته و مجموعه 1+5 به طور کامل برجام را نقض نکرده است.

وی با بیان اینکه برجام تصمیم مجموعه نظام بود، افزود: در داخل  برجام با تصمیم جمعی و البته با شروط نه گانه مقام معظم رهبری که در مجلس قانونی شد انجام گرفت و شاید امروز می خواهیم از این فرصت استفاده کنیم تا به مردم دنیا بدعهدی آمریکایی ها به تعهداتشان را ثابت کنیم.

مصری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از همان ابتدا اعلام کردند که آمریکا اهل دبه و فریبکار است و هیچ گاه به تعهداتش عمل نمی کند،‌یادآور شد: باید امروز تلاش کنیم که این عدم پای بندی را از هر نوع دیپلماسی که امکان دارد به دنیا مخابره کنیم.

 نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خاطر نشان کرد: باید فضایی ایجاد کنیم تا برخی کشورها با ما درباره مسیر برگشت از برجام همراه شوند.

ارسال نظرات