خبرهای داغ:
یادواره «اصحاب آخرالزمانی سید الشهدا(ع)» با حضور 800 نفر از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان مدافع حرم در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۴۳۸۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
یادواره «اصحاب آخرالزمانی سید الشهدا(ع)» در جمکران برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، یادواره «اصحاب آخرالزمانی سید الشهدا(ع)» همزمان با ایام هفته دفاع مقدس با حضور مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، تولیت و خادمان مسجد مقدس جمکران و بیش از 800 نفر از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان مدافع حرم از لشکر‌های علی بن ابیطالب(ع)، فاطمیون و زینبیون در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در این مراسم با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و نظام اسلامی هدفی جز تجزیه جمهوری اسلامی ایران ندارند، اظهار کرد: ولی به لطف خدای متعال و با مجاهدت شهدای این مرز و بوم اهداف شوم دشمنان ناکام ماند.

وی با اشاره به اینکه امروز هم شهدای مدافع حرم با جانفشانی و ایثارگری به دنبال ایجاد امنیت در منطقه هستند، بیان کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز اثری از کربلا و نجف نبود؛ اگر این شهدای والا مقام نبودند نه تنها سوریه، که تمامی عتبات مقدس در عراق هم همانند بقیع شده بود.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم پوزه همه مستکبران، دشمنان اسلام و بشریت را به خاک مالیدند، خاطرنشان کرد: در همه این صحنه‌ها جمهوری اسلامی به عنوان یک ابر قدرت مطرح است و ایجاد نقش کرده و به مظلومان عالم امید می‌بخشد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام شیرازی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس سخنرانی کرد.

قرائت دلنوشته توسط  الهام سادات موسوی، فرزند شهید سید پیمان موسوی از شهدای مفقود الاثر مدافع حرم، مداحی توسط حاج مهدی سلحشور و مادحین لشکرهای فاطمیون و زینبیون، تشییع پیکر مطهر یکی از شهدای زینبیون و تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم از دیگر بخش‌های این گردهمایی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها