خبرهای داغ:
مسابقات قرآن کریم استان سمنان در دو بخش مجزای بانوان و آقایان آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۵۴۳۷۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

به گزارش ستاد خبری مسابقات قرآن کریم استان سمنان، سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان پس از برگزاری افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها با حضور شمار زیادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان، روحانیان، قرآنیان و شرکت‌کنندگان در رقابت‌های قرآنی استان، خانواده‌های معظم شهیدان، ایثارگران، آزادگان و جانبازان در حرم مطهر امامزاده یحیی (ع) سمنان، از صبح امروز به‌طور رسمی با رقابت شرکت‌کنندگان آغاز شد.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات قرآن کریم استان سمنان در حاشیه این مراسم با گرامیداشت روزهای سراسر شور و حماسه هفته دفاع مقدس اظهار داشت: احیای قرآن کریم یکی از خواسته‌های مهم شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بود و امروز نباید گذاشت راه و خون شهدا پایمال شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی بیان کرد: آشناسازی آحاد مردم به‌ویژه نسل‌های نوجوان و جوان کشورمان با کلام الهی امری بسیار مهم بوده که سازمان اوقاف و امور خیریه به‌خوبی به آن پرداخته است.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های طول سال اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، برگزاری مسابقات قرآن کریم در این استان در رده‌های سنی مختلف و بخش‌های مجزای بانوان و آقایان است که امسال نیز در 9 رشته شاهد رقابت قرآنیان سمنان در مرکز استان خواهیم بود.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات قرآن کریم استان سمنان اضافه کرد: 180 نفر از برترین‌های رقابت‌های استانی قرآن کریم از شهرستان‌های مختلف این استان توانسته‌اند جواز حضور در مسابقات قرآن کریم استان سمنان را به دست بیاورند و این افراد از صبح امروز رقابت‌های خود را آغاز کرده‌اند.

واحدی با بیان اینکه برترین‌های این مسابقات امشب در آیینی که در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار می‌شود، مورد تقدیر قرار می‌گیرند، اضافه کرد: ممکن است در هر رشته یک یا چند نفر بتوانند حدنصاب لازم برای راه‌یابی به رقابت‌های کشوری را کسب کنند یا هیچ فردی نتواند در بخش خاصی، رتبه برتر را با توجه به شاخص‌های ترسیم‌شده به دست آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها