رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: کردستان از استان‌های آخر کشور در بحث میزان آلودگی مواد مخدر است.
کد خبر: ۸۷۵۴۳۳۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عباس نظری در نشست مطبوعاتی فرمانده انتظامی استان کردستان با خبرنگاران در سنندج، اظهار داشت: تریاک، گراس و حشیش از مواد مخدر سنتی هستند که به ترتیب بیشترین فراوانی را در کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان دارند.

وی با عنوان این مطلب که کردستان جزو استان‌های آخر کشور در میزان آلودگی به مواد مخدر است، تصریح کرد: این مهم نیز قابل یادآوری است که مواد مخدر صنعتی در کردستان در پایین‌ترین رده کشفیات قرار دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان اضافه کرد: یکی از تاکیدات فرمانده انتظامی استان، برخورد با توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر است که در این راستا، در طول سال هشت مرحله پاکسازی در استان انجام می‌شود.

نظری اذعان داشت: در همین ارتباط در طول 6 ماهه اول امسال، 83 نفر قاچاقچی و 621 نفر خرده‌فروش و توزیع‌کننده مواد مخدر در استان دستگیر شده‌اند و میزان کشفیات نیز 47 درصد افزایش داشته است.

این مسؤول از همکاری و تعامل خوب مردم استان در برخورد با فروشندگان مواد مخدر قدردانی کرد و گفت: 80 درصد کشفیات مواد مخدر در استان از گزارشات مردمی است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان همچنین افزود: برنامه پاکسازی محلات یکی از کارهای پلیس مبارزه با مواد مخدر است که در برخی از محلات سالانه حدود 50 عملیات انجام می‌شود.

نظری در ارتباط با معتادان متجاهر بانو نیز گفت: بانوی معتاد متجاهر در پارک‌ها نداریم اما امسال 7 نفر دستگیر شده و تحویل کمپ بانوان شده‌اند.

وی همچنین گفت: اگر فضای نگهداری از معتادان در استان پیش‌بینی شود، نیروی انتظامی ظرف 48 ساعت تمامی معتادان را جمع‌آوری می‌کند.

ارسال نظرات