جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

فرهنگ دفاع مقدس رمز ماندگاری دفاع مقدس است

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه رمز ماندگاری دفاع مقدس فرهنگ غنی و ناب آن است گفت: باید این فرهنگ ناب در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۸۷۵۴۳۳۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار حمزه فلاح در نشست نهضت روشنگری هفته دفاع مقدس با محور گفتمان انقلاب اسلامی که در محل ناحیه مقاومت سپاه پاسداران بیجار برگزار شد، دفاع مقدس را برگ زرینی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: فرهنگ دفاع مقدس نشأت گرفته از اسلام ناب محمدی و رمز ماندگاری و قدمت دفاع مقدس است.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید در جامعه نهادینه شود، عنوان کرد: پاسداران و بسیجیان در احیا و ترویج فرهنگ دفاع مقدس نقش بسزایی دارند و باید در این راستا تمامی تلاش و هم و غم خود را به کار گیرند.

فلاح ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس همراه با اخلاص و خداباوری و خدامحوری است و ترویج و توسعه آن جامعه را به سوی سعادت سوق می‌دهد.

به گفته وی، فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگی است که در آن عشق به ولایت و ولایت‌مداری و ایمان، برابری و وحدت موج می‌زند و با ترویج آن در جامعه تمام مشکلات و گره‌ها حل خواهد شد.

وی عنوان کرد: فرهنگ دفاع مقدس و جهاد است که گره‌گشای تمامی مشکلات اقتصادی و اجتماعی و غیره حل خواهد شد.

به گفته این مقام مسوول با تقویت فرهنگ دفاع مقدس و روحیه استکبارستیزی دست تعدی دشمنان از خاک میهن و از انقلاب و آرمان‌های آن برای همیشه کوتاه خواهد ماند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس بار دیگر بر نهادینه‌کردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه به ویژه توسط پاسداران و سپاهیان تأکید و پاسداران و بسیجیان را حافظان ارزش‌های انقلاب و اسلام عنوان کرد.

فلاح افزود: ترفندها و هدف‌های پنهان دشمن با بصیرت و آگاهی هیچ گاه از چشمان تیزبین سپاهیان و پاسداران پنهان نمی‌ماند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران با برنامه و هدفمند در جامعه اسلامی کار می‌کنند بنابر این باید تمامی آحاد جامعه از ترفندها و حیله‌های دشمنان آگاه باشند که در این راستا سپاه وظیفه خطیری را عهده‌دار است.

این مسوول بر شناسایی آسیب‌های فرهنگی جامعه تأکید و بیان کرد: برای دست‌یابی به این امر خطیر باید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ حلقه‌های شجره طیبه صالحین به عنوان برنامه‌ای بسیار مهم استفاده کرد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در ادامه بر ترویج و احیا فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر این واجب فراموش شده تأکید کرد.

وی بر برنامه‌ریزی و فعالیت بیشتر بسیج جامعه زنان بیجار در زمینه سالم‌سازی جامعه خواهران تأکید کرد.

ارسال نظرات