فرمانده سپاه سنندج:

افزایش حس اعتماد به نفس و خودباوری در مسؤولان از برکات دفاع مقدس است

فرمانده سپاه سنندج گفت: افزایش حس اعتماد به نفس و خودباوری در مسؤولان از برکات هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۷۵۴۳۲۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالحسین یوسفی در مراسم گرامیداشت هفتم مهرماه روز بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت که در سالن شهدای گمنام بسیج سنندج برگزار شد، اظهار کرد: 36 سال از رشادت‌ها، شجاعت‌ها و شهامت رزمندگان و جانبازان و آزادگان سرافراز شهدا می‌گذرد و پیشکسوتان جهاد و شهادت هنوز هم منتظر دستور، ابلاغ ولی امر مسلمین هستند.

وی با اشاره به اینکه آخرین روز از هفته دفاع مقدس به عنوان پیشکسوتان جهاد و شهادت نامگذاری شده است، بیان کرد: حضور پیشکسوتان در این محافل همچون دُر گرانبهایی است که همه مسئولان باید قدردان آن باشیم.

این مسؤول یادآور شد: پیشکسوتان جهاد و شهادت با کمترین امکانات و تجهیزات در سخت‌ترین و بدترین شرایط از نظام مقدس اسلامی دفاع کردند و چه با حضور در جبهه نبرد و چه اعزام نیرو به جبهه‌ها انقلاب اسلامی را مرزداری و حمایت کردند.

فرمانده سپاه بسیج سنندج اضافه کرد: هرجا که استکبار و دشمن وجود دارند و شیطنت کنند جمهوری اسلامی ایران ورود پیدا می‌کند و در برابر شیطنت‌های دشمنان مقابله خواهد کرد و عزت و سربلندی را برای کشور پایدار می‌نماید.

یوسفی حس شهادت‌طلبی و فداکاری را از ویژگی‌های بارز رزمندگان و شهدایی دانست و گفت: این ویژگی‌ها امروز هم در جامعه احساس می‌شود و هرگاه دشمن بخواهد علیه ایران اقدامی کند مردم در برابر آنها خواهند ایستاد و پیشکسوتان جهاد و شهادت نیز بی‌شک حضور خواهند یافت.

وی بیان کرد: به برکت خون شهداست که امروز دولت می‌تواند برنامه‌هایی در سطح منطقه اجرا کند و برای توسعه و آبادانی کشور بکوشد.

این مسؤول خانواده شهدا و جانبازان را چراغ هدایتی برای جوانان امروز دانست و گفت: باید قدردان همه این عزیزان در جامعه اسلامی باشیم.

در این مراسم پس از پخش چند کلیپ ویژه شهدا و تجلیل از یک بسیجی پیشکسوت بیانیه مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت قرائت شد.

ارسال نظرات