خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج گفت: تربیت جوان انقلابی برای حفظ آینده انقلاب در شرایطی که دشمن از تمام امکانات خود برای استحاله فرهنگی بهره می‌برد بسیار مهم است.
کد خبر: ۸۷۵۴۳۱۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با هفته دفاع مقدس، جلسه نهضت روشنگری سیاسی با حضور کارکنان سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج برگزار گردید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه آوج با اشاره به تربیت جوانان و نسل جوان جامعه اظهار کرد: امروز تربیت جوانان انقلابی و مومن اهمیت به سزای برای آینده انقلاب دارد.

وی در ادامه با اشاره به آثار مخرب فضای مجازی اذعان کرد: اهمیت فضای مجازی از آن رو می‌باشد که با این ابزار دشمنان انقلاب افکار  ملتها را  به سمت دلخواسته خودشان و به سمت اهدافشان سازماندهی می کند.

میرزابیگی با توجه به وضعیت سیاسی کشور افزود: دشمنان وقتی می‌بینند که با زور و تهدید نظامی نمی‌توانند با کشور ما رویارویی کنند، از طریق فضای مجازی می خواهند کشور ما را به استحاله فرهنگی بکشانند.

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه آوج در پایان  با اشاره به راهکارهای تحقق جهاد کبیر در فضای مجازی تعبیین کرد: مطالبه گری از مسئولان در رابطه با اینترنت سریع و سالم و ارزان که همان شبکه ملی اطلاعات که ده سال پیش توسط مقام معظم رهبری مطرح شد می باشد است و انتظار داریم با امکانات فراهم شده این مهم به زودی تحقق یابد.

5002/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها