رضا ربانی: شهرستان ابرکوه، قربانی منفعت طلبی های بانک ها شده است ...
کد خبر: ۸۷۵۴۲۳۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، رضا ربانی، عضو شورای عالی استان ها، در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: چرا بعضی از بانکها فقط به فکر منافع خود هستند و توجهی به مردم ندارند و شهرستان ابرکوه را نشانه گرفته اند.
وی با بیان این مطلب که شهرستان ابرکوه، شعبه بانک تجارت (اصناف)آن که قبل از انقلاب افتتاح گردید ه بود، افزود: شعبه دوم بانک تجارت بعد از انقلاب راه اندازی شد اما متاسفانه در سال 89 یک شعبه آن برچیده و ساختمان آن که نوساز بود به فروش رسید.
ربانی در ادامه گفت: اخیرا تنها شعبه شهرستان به باجه تنزل یافته و در زیر مجموعه تفت قرار می گیرد، در حالی که فاصله ابرکوه تا شهرستان تفت 120 کیلومتر می باشد و جمعیت ابرکوه طبق سرشماری سال 90 بیشتر از تفت بوده است.
عضو شوای عالی استان ها بیان داشت: بانک صادرات هم از دو شعبه خود در مرکز شهرستان یک شعبه را تعطیل و ساختمان آن را به فروش گذاشته است.
ربانی ادامه داد: بانک های ملی و سپه هم تنها شعبه خود در شهر مهردشت، مرکز بخش بهمن را تعطیل نمودند و اهالی را آواره شهرها کرده و ادارات را سردرگم نمودند، مسئولین بانک ها باید پاسخگو باشند .
وی گفت: قابل ذکر است، زمزه هایی هم در جهت بستن چند شعبه دیگر در شهرستان به گوش می رسد که لازم است مردم را در نظر بگیرید و تجدید نظر جدی به عمل آید.
ارسال نظرات