خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: شهردار کلانشهر تبریز در آیین اختتامیه نخستین دوره فعالیت اتوبوس سلامت شهروندی تبریز در مجتمع پتروشیمی تبریز با اشاره به اقدامات مثبت اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز در ارتقای سلامت شهروندان تبریز گفت: زیرساخت های سلامت در شهر تبریز ایجاد شده است و چندین مورد دیگر نیز در حال ساخت است.
کد خبر: ۸۷۵۴۲۲۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روبط عمومی اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز، صادق نجفی با تاکید بر اینکه 18 خانه سلامت توسط شهرداری تبریز احداث شده است، گفت: 15 خانه سلامت دیگر نیز با همکاری شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه درمانگاه امام رضا(ع) شهرداری تبریز به کارکنان این مجموعه خدمات مختلف سلامت و درمانی ارائه می کند، افزود: شهرداری کلانشهر تبریز در حوزه های مختلف عمرانی، سلامت و فرهنگی و اجتماعی تحولات و اقدامات مثبتی انجام داده است که اتوبوس سلامت یکی از همین طرح هاست.

نجفی با اشاره به ارائه خدمات سلامت به شهروندان در قالب اتوبوس سلامت اظهار داشت: این طرح یکی از ابتکارات خوب اداره کل سلامت شهرداری تبریز بود.

در پایان این آیین از بهزاد زاد علی اصغر دارنده مدال نقره مسابقات فوتبال نابینایان پارالمپیک ریو 2016 که کارمند اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز است، تجلیل شد.

 

ارسال نظرات