خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) با اشاره به موضع‌گیری اخیر مقام معظم رهبری گفت : باید در جواب کسی که می‌گوید ما سایه جنگ را از کشور دفع کرده‌ایم بگوییم سایه جنگ را ملت، خون 230 هزار شهید، ارتش 20 میلیونی، سابقه دفاعی ارزشمند، هوشیاری رهبری، وحدت و اطاعت‌پذیری برداشته است.
کد خبر: ۸۷۵۴۲۱۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صفرعلی اسماعیلی معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا (ع) در همایش رزمندگان، ایثارگران و حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس در هیأت رزمندگان اسلام شهرستان فردوس، اظهار داشت: اگر دشمن احساس کند که کشور ما ضعیف است و توانایی دفاع را ندارد، طمع می‌کند و نه تنها آمریکا و غرب بلکه کشورهایی نظیر عربستان نیز مدعی خواهند شد.

 اسماعیلی افزود: 37 سال پیش، مجموعه‌های اطلاعاتی دنیای استکبار به این نتیجه رسیدند که وضعیت دفاعی ایران چندان مناسب نیست و ایران قادر به دفاع از مرزهای طولانی خود نخواهد بود بنابراین با هدف‌گذاری، جنگ همه جانبه علیه ایران را آغاز کرد.

وی تصریح کرد: سخت‌ترین دوران دفاعی و امنیتی ایران اسلامی در سال‌های نخست جنگ یعنی سال‌های 60 و 61 بود چون در این سال‌ها دشمن مناطق وسیعی از کشور را اشغال کرده بود و علاوه بر آن نیز مشکلات سیاسی داخل کشور و ترورها و انفجارها به اوج خود رسیده بود.

اسماعیلی با اشاره به طرح برخی حرف‌ها توسط چهره‌های شاخص نظام، گفت: امروز برخی حرف‌ها توسط برخی شخصیت‌ها مطرح می‌شود که در شأن آنان نیست و این جای بسی گلایه دارد.

وی افزود :  افرادی که اینگونه حرف ها می زنند بروند و تاریخ را مطالعه کنند تا بفهمند ایران را با چه کشور هایی مقایسه کردند . ایران که کشوری شکست خورده نبوده است ؛ گفتن این کلمات تنها موجب تضعیف روحیه می شود و این دشمن را جری تر می کنند و این نقشه دشمن است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بهترین تکنولوژی‌های روز را متعلق به ایران اسلامی دانست و افزود: در ایران اسلامی علامت‌های پیشرفت در نیروهای مسلح دیده می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به موضع‌گیری اخیر مقام معظم رهبری، تصریح کرد: حق نیروهای رزمنده این است که برخی حرف‌ها را نقد کنند و به تحلیل وضعیت بپردازند و باید در جواب کسی که می‌گوید ما سایه جنگ را از کشور دفع کرده‌ایم بگوییم سایه جنگ را ملت، خون 200 هزار شهید، ارتش 20 میلیونی، سابقه دفاعی ارزشمند، هوشیاری رهبری، وحدت و اطاعت‌پذیری برداشته است.

با نگاه به درون، موانع اقتصادی از سر راه برداشته شود

وی خطاب به کسانی که مرتباً دم از برجام می‌زنند و برجام را آفتاب تابان و فتح‌الفتوح می‌دانند، یادآور شد: ما نگران هستیم چون با گذشت سه سال از عمر دولت، ذره‌ای به درون توجه نشده و موضوع اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری همچنان در حد شعار باقی مانده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: بجای چشم امید بستن به برجام، بهتر بود سخنان مقام معظم رهبری مورد توجه قرار می‎‌گرفت و فرصت‌ها از دست نمی‌رفت و با نگاه به درون برخی موانع اقتصادی از سر راه برداشته می‌شد.

اخلاق ، بصیرت ، معرفت و انضباط تشکیلاتی شاخصه های اصلی بسیج
 
در ابتدای این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت : انقلاب اسلامی ایران بر سه محور ولایت فقیه ، مردم و ایدوئولوژی تشیع به وجود آمده است که دارای اهداف و آرمان های بسیاری است.

ماشاالله محمودی در ادامه تاکید کرد: تحقق جامعه، دولت ، امت اسلامی  و تحقق حکومت عدل مهدوی از جمله اهداف غایی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به این غایت ها ما با نقشه ها و تهدید های دشمن مواجه هستیم و برای مقابله با آن نیاز به تشکیلات سازمانی داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در سپاه فردوس با اشاره به این که بسیج حزب الله واقعی است گفت: تقوا، ایمان و صبر و نظم چهار عاملی است که با وجود آن در لشکر ها موجب شکست دشمن می شود.

ماشاءالله محمودی، شاخصه‌های اصلی بسیج را اخلاق، بصیرت، معرفت و انضباط تشکیلاتی عنوان و تصریح کرد: امروز حزب‌الله لبنان نیز به تبعیت از انقلاب اسلامی ایران با چاشنی ایمان، تقوا و ولایت‌مداری توانسته است با دلیری و شجاعت در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کند و رژیمی که روزگاری برای خود اقتدار داشت امروز رو به افول پیش برود و شکست‌های متعددی را بپذیرد.

وی افزود : رژیم صهیونیستی دارای تشکیلات قوی و دارای نظم بسیار برای همین آمریکا نیاز به یهودیان دارد اما آنچه که موجب شکست اسرائیل  از لبنان در جنگ 33 روزه شد وجود ایمان و عقیده و نظم بیشتر در نیروهای لبنان بود. 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس نیز با اشاره به اینکه این شهرستان 2 هزار و 700 رزمنده دارد، افزود: تاکنون 430 رزمنده در شهرستان فردوس شناسایی شده‌اند که از این تعداد 180 نفر در بدنه بسیج ساماندهی و 2 هزار و 300 نفر نیز باید با همکاری مردم شناسایی و معرفی شوند تا اخلاق، معرفت و انضباط تشکیلاتی آنان در بدنه بسیج مورد استفاده قرار گیرد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها