امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه خدا نفوذی‌های داخلی را نابود کند، گفت: قرارداد FATF برای محدود کردن نیروی قدس است.
کد خبر: ۸۷۵۴۲۰۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله کاظم صدیقی امشب در مراسم ویژه «ورود به ماه محرمی با عنوان «حی علی العزا» در مسجد امام رضا(ع) گلسار رشت اظهار کرد: قرآن در سه مرحله انسان را به اصلاح دعوت کرده است.

وی اصلاح نخست را فکر دانست و افزود: انسان باید خدا، معاد و فرشتگان را یقین کند، بسیاری از افراد با مشاهده‌ها ایمان نیاوردند و نهج‌البلاغه امام علی(ع) غریب است.

امام جمعه موقت تهران دعای کمیل و مناجات را از معجزه‌های علی(ع) دانست و گفت: کسی نمی‌تواند مانند آن را بیاورد، نهج‌البلاغه منشور حکومتی است و دولت باید آن را به تمام مدیران ابلاغ کند.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله‌العظمی بروجردی پس از قرن‌ها برای نخستین مرتبه به اروپا مبلغ دینی اعزام کرد، متذکر شد: امام رضا(ع) فرمود اگر دنیا با زیبایی‌های کلام ما آشنا شود دنبال ما می‌آید.

صدیقی به قرارداد مبارزه با پولشویی اشاره کرد و یادآور شد: این قرارداد برای محدود کردن نیروی قدس است و خداوند نفوذی‌های داخلی را نابود کند.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی دچار تشطت شده است، خاطرنشان کرد: امروز به جای آن که با رژیم صهیونیستی بجنگند با مسلمانان جنگ می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری برای زیارت امامزادگان در نقاط مختلف کشور وقت می‌گذارد، تصریح کرد: سوره یاسین قلب قرآن است و باید تلاوت بسیاری کنیم و با آن انس بگیریم.

وی قرآن را نور خواند و گفت: اگر انسان قرآنی شود نور مشاهده می‌کند ضمن اینکه قرآن معطر بوده و پاکی موجب ایمان و جوشش پاکی‌ها می‌شود ضمن اینکه دعا، نهج‌البلاغه و زیارتنامه‌ها مظلوم هستند.

مسؤولان حرام‌خوار روحیه انقلابی را از دست می‌دهند/ بی‌دینی در حال از بین بردن عفت در جامعه است/ برخی نفوذی‌های داخل می‌خواهند کشور را وابسته کنند

صدیقی با اشاره به اینکه مسؤولان حرام‌خوار روحیه انقلابی را از دست می‌دهند، افزود: طوفان شبکه‌های مجازی بوده و بی‌دینی در حال از بین بردن عفت در جامعه است و باید به امامان(ع) متوسل شویم.

وی با تصریح بر اینکه دشمن به جنگ اعتقادهای ما آمده است، گفت: دشمن به وسیله بعضی از نفوذی‌ها می‌خواهند کشور را وابسته کنند و برخی اقتصاد مقاومتی را قبول ندارند و از ابتدا نیز قبول نداشتند.

امام جمعه موقت تهران متذکر شد: مقام معظم رهبری با وجود این همه محرومان، حرام‌خواری مسؤولان را در تراز نظام اسلامی نمی‌دانند.

وی با بیان اینکه گناه جلوی توسل را می‌گیرد، اضافه کرد: اگر تقوا و توسل به عنوان سنگر آمد، پس از آن باید مراوده داشته باشیم.

صدیقی تصریح کرد: حضور در مجلس امام حسین(ع) باید برای اصلاح اخلاق باشد، توبه از زیبایی‌های زندگی محسوب می‌شود به ویژه اینکه توبه از جوان باشد گناه زبان و چشم با اکسیر امام حسین(ع) درمان می‌شود.

وی مجلس امام حسین(ع) را دانشگاه ادب خواند و اظهار کرد: هیأت‌های مذهبی باید احترام پدر و مادر، سعه صدر و رعایت ادب کردن را بیاموزند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه داعش مرتب علیه ایمان شیعیان شبهه ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: باید با مطالعه به مقابله با آن بپردازیم.

ارسال نظرات