پارک دوم بانوان در غرب شهر زنجان احداث می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۴۱۹۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار شهرستان زنجان در جلسه هم‌اندیشی استاندار زنجان با بانوان فعال زنجان گفت: در دولت یازدهم تلاش‌های خوبی در زمینه ارتقای فعالیت‌های هنری و فرهنگی صورت گرفته است.

مجید فرخی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر فرهنگسرای زندگی در زنجان تکمیل و تجهیز شده است، افزود: این طرح در شهر تنها با پیشرفت 30 درصد نیمه‌تمام باقی مانده بود.

وی با بیان اینکه این پروژه به سرعت تکمیل و تجهیز شد، اظهار داشت: این پارک یکی از فرهنگسراهای برتر در شمال غربی کشور است.

فرخی با اشاره به اینکه پارک دوم بانوان در غرب شهر زنجان احداث می‌شود، تصریح کرد: یک مورد باغ در غرب زنجان برای احداث این فرهنگ‌سرای خریداری می‌شود.

وی با اشاره به توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای عنوان کرد: توسعه این شهرک‌ها جزو مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان زنجان است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه توسعه این مراکز بر اساس ماده 16 قانون بهبود فضای کسب و کار انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای می‌تواند به توسعه مشاغل پایدار منجر شود.

وی با قدردانی از مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان در زمینه ساماندهی امور بانوان بیان کرد: در زمینه نهادینه‌سازی فعالیت بانوان اقدامات خوبی در استان زنجان صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به بهره‌گیری از امکانات سمن‌ها در بخش بانوان تصریح کرد: این موضوع شرایط استمرار فعالیت‌های بخش بانوان را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظرات