به همت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری زنجان نمایش های شورایی به صورت کارگاه تئاتر شورایی توسط مددجویان به منظور شرکت در جشنواره هنر درمانی ویژه تئاتر شورایی تولید و اجرا شد.
کد خبر: ۸۷۵۴۱۸۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری زنجان از تولید و اجرای نمایش های شورایی به همت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری زنجان خبر داد و گفت: با مشارکت و همکاری واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان و اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی تربیتی استان قطعات نمایشی مختلف با حضور مددجویان زندانها به صورت تئاتر شورایی تولید و اجرا شد.

امیر نعمتی موضوعات مختلف تئاتر شورایی را پرهیز از غیبت کردن، دوست ناباب، اعتیاد، بهداشت فردی و جمعی، جنگ و دیگر موضوعات عنوان کرد.

وی اظهار داشت: این نمایش ها به صورت کارگاه تئاتر شورایی توسط مددجویان به منظور شرکت در جشنواره هنر درمانی ویژه تئاتر شورایی زندانهای سراسر کشور تولید و اجرا شدند.

واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری زنجان خاطر نشان ساخت: در این کارگاه ها ضمن ترغیب مددجویان به موضوعات قرآنی و ارزشی و مشکلات و آسیب های اجتماعی با رجوع به مضامین قرآنی و گرفتن ایده ها از قرآن و همچنین پرداختن به معضلات و مشکلات اجتماعی و پیرامونی خود به مشارکت فعال در امر ایده‌پردازی و تحلیل موضوعات در قالب تئاتر شورایی میپردازند.

گفتنی است، در این کارگاه مدجویان اصول مقدماتی بازیگری و تولید نمایش های صحنه ایی را نیز آموزش می بینند.

ارسال نظرات