برگزاری پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان

پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با حضور استاندار زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۴۱۸۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نصیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان ضمن ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از تلاش های صورت گرفته جمعی اعضای شورا در مبارزه با مواد مخدر استان تقدیر و تشکر کردند.

استاندار زنجان ایجاد مراکز کارآفرینی را در درمان معتادان مهم و تأثیرگذار دانست و گفت: در یکی از شهرکهای صنعتی زنجان، مرکز تولیدی با همکاری بهزیستی و بانکهای عامل راه اندازی شده که اغلب معتادان بهبود یافته در این واحد مشغول بکار شدند.

درویش امیری استان با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان زنجان و قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیت اروپا و همجواری با استانهای شمالغرب کشور افزود: بخش قابل توجهی از آمار کشفیات مواد مخدر در استان، سرریز مسیرهای عبوری است و نباید چنین تلقی شود که همه آمار مربوط به استان زنجان است.

مقام عالی بحث "آموزش" را در مقابله با مواد مخدر موثر عنوان نمود و اظهار داشت: استان زنجان در امر ارائه آموزشهای مقابله ای با مواد مخدر موفق عمل نموده کما اینکه در ارزیابی ستاد مبارزه به مواد مخدر کشور نیز جز استانهایی با کمترین آلودگی محسوب می شود.

درویش امیری تصریح کرد: فضای فرهنگی، مذهبی، اعتقادی و فضای امن استان زنجان ظرفیت مطلوبی برای کاهش اعتیاد در جامعه است.

مقام ارشد استان در پایان با بیان اینکه تا کنون شهدای فراوانی در امر مبارزه و مقابله با مواد مخدر تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران شده است تصریح داشت: هیچ کشوری به اندازه ایران در مبارزه با مواد مخدر عزم و اراده ندارد.

گفتنی است، روسای کمیته های پنج گانه ذیل شورا گزارشی از عملکرد کمیته های مربوطه را ارائه کردند.

ارسال نظرات