حجت الاسلام رنجبرماهانی گفت:سران پلید فتنه خاتمی، موسوی و کروبی خسارت زدند به نظام و می‌خواستند انقلاب را بدهند به اجنبی و همانگ شده بودند با دشمن. اینها خسارت برای نظام به وجود آورند.
کد خبر: ۸۷۵۴۱۳۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج  درکرمان؛حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در یادوراه شهیدان محمد آبیار و قاسم پیش بهار با بیان اینکه باید نام شهدا را زنده نگاه داشت،اظهار داشت:مقام معظم رهبری فرمودند، زنده نگه داشتن نام شهدا کمتر از شهادت نیست.

امام جمعه ریگان ادامه داد:شهدا ارتباطشون با خدای متعال قوی بود، ارتباط قوی داشتند شهدا، زیر توپ و تانک شدیدترین سختی‌ها و مشکلات شب عملیات نماز اولشون ترک نمی‌شد.

رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه مساجد خلوت شده و شهدا این ارتباط را با خدا قوی کرده بودند،تصریح کرد: تحجدهای شبانه آنچنانی، ارتباط وصل بود چه بسیار خانواده هایی هستند که آنقدری که به فکر خوراک و پوشاک فرزند خود هستند به فکر غذای معنوی فرزندانشان که نماز باشد نیستند. ما نسبت به نماز کاهلیم و کوتاهی می‌کنیم.

وی ادامه داد:خانواده های عزیز بسیاری از مشکلاتی که در زندگی ما رخ می‌دهد حتی دعواهای زناشویی و بسیار اوقاتی که صبر ما کم است این است که از لحاظ روحی در آرامش نیستیم. نماز ما را آرام می‌کند. یاد خدا و ذکر خدا انسان را قوی می‌کند. ارتباط خیلی مهم است.

خطیب جمعه ریگان بیان داشت:دومین ارتباطی که شهدا داشتند ارتباط با ائمه معصومین و بعد از ائمه معصومین ارتباط با امام عظیم شان بنیانگذار این مکتب بود و این ارتباط قوی بود در شب های عملیات و کوچکترین مشکلی پیش می آمد به ائمه معصومین متوسل می‌شدند .

حجت الاسلام رنجبر ماهانی با بیان اینکه شهدا با کسی رودربایستی نداشتند امر به معروف می‌کردند،افزود: ارتباط شهدا با امام خیلی قوی بود. ولایت پذیری شهدا قوی بود. امام می‌فرمود بروید جبهه جوانها و نوجوانهای کم سن دست می‌بردند در شناسنامه تا به حرف امام لبیک بگویند و ولایت پذیر بودند.

وی تصریح کرد: سران پلید فتنه خاتمی، موسوی و کروبی خسارت زدند به نظام و می‌خواستند انقلاب را بدهند به اجنبی و همانگ شده بودند با دشمن. اینها خسارت برای نظام به وجود آورند.

رنجبر ماهانی در ادامه با اشاره به اینکه ولی فقیه این سه نفر را خصوصی نصیحت کردند ،تصریح کرد:بعد از نصیحت رهبر معظم انقلاب این ها اردو کشی داشتند و ولایت‌پذیر نبودندو بعد افرادی سنگ آنها را به سینه می زنند. ولایت پذیر کسی است که نگذارد حرف امامش بر زمین بماند.

وی افزود:جمعه ای که گذشت نکته ای را در نماز جمعه شهر ریگان عرض کردم. خیلی‌ها آمدند در فضای مجازی گفتند دعوای شخصی است. بعضی‌ها شیطنت کردند و گفتند امام جمعه شهرستان با آش صلواتی هم مخالف است!

خطیب جمعه ریگان ادامه داد:گاهی اوقات بعضی فیلم‌ها که می‌بینید از پشت صحنه آن خبر ندارید. از گریم پشت صحنه چیزی نمی‌بیند و بنده هم در طول این سه سال اصولگرا و اصلاح طلب برایم ملاک نبوده و از روی هوی و هوس هم چیزی نگفتم. گاهی بعضی از اشخصاص مشکل اعتقادی و فکری دارند. که این باعث عقبگرد شهرستان می‌شود. حرفهایی می‌زنند که دشمن می‌گوید.

رنجبر ماهانی اشاره داشت به فصل بازگشایی مدارس و بیان داشت:خانواده هایی هستند هزینه های لوازم التحریر و فرم لباس مدرسه فرزند خود را ندارند روحیه شهدا را در خود زنده کنیم و آنها را شناسایی و به آنها رسیدگی کنیم .

ارسال نظرات