برگزاری سومین جلسه شورای اداری شهرستان قدس

"سومین جلسه شورای اداری در سال95با حضور معاون فرهنگی بنیاد شهید استان تهران، و همه مسئولان و نهادهای شهرستان قدس در بهشت فاطمه این شهرستان برگزار شد"
کد خبر: ۸۷۵۴۱۳۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
خبرگزاری بسیج:همزمان با هفته دفاع مقدس،سومین جلسه شورای اداری شهرستان قدس در سال95،در سالن اجتماعات بهشت فاطمه در کنار گلزار شهدای این شهرستان با حضور حجت الااسلام والمسلمین شفیع صدری:معاون فرهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران استان تهران و همچنین کلیه مسئولان و نهادها این شهرستان برگزار شد. 

دراین جلسه حجت الااسلام شفیع صدری:معاون فرهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران استان تهران،ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و یاد وخاطره همه شهدا اظهار داشت:عظمت امروز جمهوری اسلامی مدیون مجاهدتها و جان فشانی های  این شهدا است.
وی افزود:امروز همه شما مسئولان باید بیشتر راه شهدا را ادامه دهید تا مردم، چون شما خدمتگزار این مردم هستید وشهدا نیز از جنس و ملیت این مردم بودند.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به فرموده های مقام معظم رهبری(مدظله العالی)که در دیدار با کارکنان بنیاد شهید فرموده بودند:(اولیت کار شما سپاس از شهدا باشد)ادامه داد:ما در تبعیت از فرموده مقام معظم رهبری،طرح جهاد سپاس  را اجرا کرده ایم،که هر ماه و حتی هر هفته رئیس بنیاد شهید،همراه با ریاست جمهوری، دیداروتقدیر از خانواده های شهدا را انجام میدهند.
وی در پایان تاکید کرد:ما نباید فقط با دیدار از خانواده شهدا از آنها یاد و سپاسگذاری کنیم،بلکه در همه حال  و ازته دل از رشادتها و مجاهدتهای این عزیزان کمال تشکرو قدردانی کنیم.

در بخشی دیگر از این جلسه، از 6نفر از مدیران شهرستان قدس که فرزندان شهدا بودند،تجلیل وقدردانی کردند.
در پایان این جلسه نیز،مسئولان غبار روبی از مزار شهدا را آغاز، ونماز ظهر را در مزار شهدای شهرستان قدس اقامه کردند.

●جلسه شورای اداری در شهرستان قدس،در هرماه برای تعامل بین نهادها و سازمانها و حل مشکلات آنها تشکیل می شود.●
ارسال نظرات