خبرهای داغ:
با حضور دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی

برترین‌های ورزشهای رزمی قم تجلیل شدند

برترین‌ها و چهره‌های شاخص هیأت ورزش‌های رزمی استان قم امروز در مراسمی با حضور مسؤولان فدراسیون ورزش‌های رزمی و اداره کل ورزش و جوانان قم تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۷۵۴۱۰۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تجلیل از تیم‌های منتخب و برترین‌های هیأت ورزش‌های رزمی استان قم عصر امروز با حضور رشیدی دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی، رمضانی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان و محمدزاده رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم برگزار شد.

میزبان این مراسم، سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم بود و در آن حسن عباسی رئیس شورای فنی هیأت ورزش‌های رزمی استان قم و سرمربی تیم‌ بزرگسالان این هیأت و همچنین سرمربیان تیم‌های نوجوانان و جوانان هیأت رزمی قم در مسابقات کشوری نیز حضور داشتند.

هیأت رزمی قم صدرنشین هیات‌های برتر استان‌ها
در آغاز این مراسم رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم به ایراد سخن پرداخت و راجع به موفقیت‌های این هیأت ورزشی بیان کرد: از سال 1392 با اعتماد اعضای مجمع هیأت ورزش‌های رزمی قم، مسوولیت ریاست این هیأت را بر عهده گرفته‌ام و تمام هدف ما موفقیت، سربلندی و اعتلای رزمی قم در ایران، آسیا و جهان بود.

جواد محمدزاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه به برکت تمام اتفاقات خوبی که در ورزش‌های رزمی قم رخ داده در سال 1393 جزو سه هیأت برتر قم و در سال 1394 جزو چهار هیأت برتر و شاخص استان قم بودیم و دو سال قبل در سطح کشور نیز رتبه نخست را در بین هیات‌های استانی زیر مجموعه فدراسیون به خود اختصاص دادیم.

رشد کمی و کیفی بسیار خوبی در فعالیت و عملکرد ورزش‌های رزمی
در ادامه این مراسم تجلیل از تیم‌های منتخب و برترین‌های هیأت ورزش‌های رزمی استان قم، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان این استان در سخنانی اظهار کرد: ورزش‌های رزمی همواره برای استان قم در میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی افتخارآفرینی کرده‌اند و این هیأت یکی از هیات‌های موفق در بین رزمی‌ها بوده است.

روح الله رمضانی خاطرنشان کرد: در 6 ماه نخست سال جاری شاهد رشد کمی و کیفی بسیار خوبی در فعالیت و عملکرد ورزش‌های رزمی قم نظیر جودو، تکواندو، کاراته و ورزش‌های رزمی بودیم و هیأت ورزش‌های رزمی حتی نتایج بسیار موفق‌ترین نسبت به سال‌های قبل کسب کرده است.

حرکت رو به جلو و پیشرفت رزمی در استان قم
آخرین سخنران مراسم تجلیل از تیم‌های منتخب و برترین‌های هیأت ورزش‌های رزمی قم در میادین مختلف سال قبل، دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان بود که در سخنانی اظهار کرد: آمار 25 اعزام هیأت ورزش‌های رزمی قم به میادین مختلف و همچنین مدال‌های کسب شده زیاد توسط رزمی‌کاران قم که بیش از 70 مدال است، نشان از حرکت رو به جلو و پیشرفت این هیأت در استان قم است.

رشیدی تصریح کرد: به عنوان نمونه حضور چهار رزمی‌کار قم در فینال 9 وزن رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که سال گذشته در گرمسار برگزار شد، نشان از توانمندی بالای رزمی قم است، ضمن اینکه هیأت رزمی قم تنها نماینده این استان در بازی‌های ساحلی آسیا را دارد و این ثابت می‌کند که در این هیأت کار و تلاش خوبی صورت گرفته و باید برای موفقیت‌های بیشتر تداوم داشته باشد.

گفتنی است در بخش پایانی این مراسم با حضور رشیدی دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی، رمضانی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان و محمدزاده رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم از مربیان تیم‌های رده‌های سنی مختلف رزمی قم و همچنین ورزشکارانی که موفق به کسب مدال‌ها و عناوین داخلی و برون‌مرزی برای ورزش قم و این هیأت ورزشی شده بودند با اهدای لوح تقدیر و هدیه کارت تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات