خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی؛

اقتدار کشور مرهون تجربیات دفاع مقدس است/ برای 700 روز ذخیره گندم داریم

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت شهدای سنگرسازان بی سنگر دوران دفاع مقدس اقتدار امروز کشور را مرهون تجربیات برگرفته از دوران 8 سال دفاع مقدس دانست.
کد خبر: ۸۷۵۴۰۸۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، علیرضا رادفر در مراسم بزرگداشت شهدای سنگرسازان بی سنگر اظهار کرد: 8 سال دفاع مقدس و جنگی که بر ملت ایران تحمیل شد درست است خسارت‌های فراوانی داشت اما برکات آن نیز بی‌شمار بوده و این برکات هم‌اکنون نیز در جامعه ساری و جاری است.

وی اقتدار امروز کشورمان را مرهون تجربیات برگرفته از دوران 8 سال دفاع مقدس دانست و افزود: از این رو لازم است تا این تجربیات و درس های برگرفته از آن را فراموش نکنیم و به نسل هایی بعدی نیز انتقال دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: اکنون دفاع مستمر است و ادامه آن توانمندسازی کشور در عرصه های مختلف می باشد به گونه ای که کسی جرات نگاه چپ به کشورمان را نداشته باشد.

وی تصریح کرد: به پاس تکریم از خانواده شهدا لازم به ذکر است که استخدامی هایی که در این دولت به صورت رسمی اتفاق افتاده همه از خانواده های شهدا و جانبازان و ایثلرگران بوده اند.

رادفر ادامه داد: حدود 600هزار نفر نیز جز خانواده های شهدای همین استان بوده اند.

وی درباره خودکفایی کشور در زمینه گندم نیز خاطرنشان کرد: روزی که دولت نهم مستقر شد در انبارهای گندم ایران فقط برای یک ماه ذخیره داشتیم اما امروز هم به خودکفایی رسیدیم و هم در انبارها برای 700 روز ذخیره گندم داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار